Tutaj oni sprawdzają u siebie, potem proszą o potwierdzenia z kont, potem znowu każą czekać na potwierdzenie jakichś operatorów i księgowych. Finalnie zwrot pieniedzy przekracza czas ustawowy i człowiek jak debil czeka, czeka i czeka z zamrożonymi środkami.
Ta "niemiecka jakość" to jeden wielki pierdolony mit.
@SpasticInk nikt nie wyrolował mnie i nie cebulił na dealach jak Niemcy na parfumo. Serio nie powinniśmy mieć kompleksów, są dużo bardziej pojebane nacje xD
@Qtafonix a może po prostu niemcy jebią Polaczka bo mogą i lubią?
@wonsz podejrzewam że wszędzie by się tak targowali, nawet o te jebane 5EUR zniżki
@Qtafonix raz coś brałem od Niemca i było git,ale z opowieści i często cen jakie wołają to się podpinam do opinii.
@Qtafonix Niemcy naprawdę potrafią mieć serwis poniżej krytyki. Ostatnie afery z parfumdreams na Pepperze ze zwrotem kasy to tylko potwierdzają.
Ja miałem grubszą akcję kilka lat temu na Black Friday kiedy z Samsung.de kupiłem kilka telefonów. Dali mi znać, że jednak niedostępne. Kasę, w euro, zwracali mi chyba 2 miesiące. Tyle co się na infolinii musiałem naczekać, aby doprosić się o pieniądze, to głowa mała.
@SpasticInk niemiecka jakość bez dwóch zdań
@SpasticInk naszła mnie taka refleksja o ludziach którzy narzekali na usługi internetowe Douglasa. Zagubione paczki, problemy ze zwrotem to ponoć standard, a kto wykupił parfumdreams.de? Ano właśnie Douglas xd
Zaloguj się aby komentować