Potrzebuję za dwa tygodnie zatrzymać się na jedną noc w Poznaniu. Wyszukałem jakąś w miarę ekonomiczną i dobrze zlokalizowaną kwaterę, dokonałem rezerwacji na booking.com a tu na dzień następny taki kwiatek:
"Dzien dobry, wysyłam do Pana wiadomość z prośbą o anulowanie rezerwacji. W związku z tym, ze zawodowo nie zajmuję się hotelarstwem i organizacyjnie mnie to przerasta, postanowiłam sprzedać obiekt. Dlatego musimy odwołać dokonane rezerwacje. Może Pan to oczywiście zrobić bezkosztowo. Za zamieszanie przepraszam. Pozdrawiam"
Zastanawiam się czy to jest ściema i gospodarz na innym portalu chce podnająć drożej. Z drugiej strony lokal faktycznie nie miał żadnych ocen do tej pory.
Zastanawiam się co zrobić.
#podroze #booking
"Dzien dobry, wysyłam do Pana wiadomość z prośbą o anulowanie rezerwacji. W związku z tym, ze zawodowo nie zajmuję się hotelarstwem i organizacyjnie mnie to przerasta, postanowiłam sprzedać obiekt. Dlatego musimy odwołać dokonane rezerwacje. Może Pan to oczywiście zrobić bezkosztowo. Za zamieszanie przepraszam. Pozdrawiam"
Zastanawiam się czy to jest ściema i gospodarz na innym portalu chce podnająć drożej. Z drugiej strony lokal faktycznie nie miał żadnych ocen do tej pory.
Zastanawiam się co zrobić.
#podroze #booking