@smoluch wow, super!
@smoluch to część większego projektu czy ot takie drzwi ?
@Dr_Melfi Tak, drewnianej gospody krytej strzechą. Całość robię modularnie, ale niektóre elementy robię "indywidualnie", bo chcę ich użyć w konkretnych miejscach.
Whoa. Jakaś gierce własna tworzysz ?
@Lucor Nieee, bardziej wirtualny spacer. W UE5, chcę się pobawić Lumenem i Nanite, zaktualizować portfolio, żeby zamienić polski gamedev na jakiś zagraniczny
@smoluch Pokażesz gospodę jak ją skończysz?
@smoluch Szanuję za własne assety, bo tego ostatnimi czasy brakuje w grach.
@smoluch Bardzo ładne drzwi.
@sraca_ptaka Pewnie, ale jeszcze sporo roboty.
@smoluch to naprawdę ładne drzwi!
@Dr_Melfi @sraca_ptaka inside Unreal
@smoluch Wow, jestem pod wrażeniem ilości szczegółów w teksturze drewna
@smoluch Fajne drzwi. Texturki z Quixela?
@ReheatedCutlet broń boże. Sam robię wszystko. Quixel w sytuacjach awaryjnych tylko.
@smoluch zdefiniuj proszę określenie, że sam robisz wszystko. Chodzi mi o tekstury właśnie. Bazowa teksturę drewna tworzysz w czymś pokroju substance designer? Sam robisz zdjęcia i przerabiasz na teksturę?
@Horvath Nie używam tutaj żadnych zdjęć do tekstur ani Substance Desigenra. W tym wypadku miałem typowy workflow high poly to low poly mesh, wypieczone normale, AO itd. Potem malowanie w Painterze, fill layer + maski.
@smoluch rzeźba w zbrushu?
@Horvath tak:
Zaloguj się aby komentować