![a264ea5b-b3da-4ebb-a21c-e9a9dd3160d0](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts/images/1200x900/1dd54fcc9c8c46abce4ffa90c87ce0a4.png)
![a264ea5b-b3da-4ebb-a21c-e9a9dd3160d0](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts/images/1200x900/1dd54fcc9c8c46abce4ffa90c87ce0a4.png)
Komentarze (18)
@smoluch wow, super!
@smoluch to część większego projektu czy ot takie drzwi ?
@Dr_Melfi Tak, drewnianej gospody krytej strzechą. Całość robię modularnie, ale niektóre elementy robię "indywidualnie", bo chcę ich użyć w konkretnych miejscach.
Whoa. Jakaś gierce własna tworzysz ?
@Lucor Nieee, bardziej wirtualny spacer. W UE5, chcę się pobawić Lumenem i Nanite, zaktualizować portfolio, żeby zamienić polski gamedev na jakiś zagraniczny
@smoluch Pokażesz gospodę jak ją skończysz?
@smoluch Szanuję za własne assety, bo tego ostatnimi czasy brakuje w grach.
@smoluch Bardzo ładne drzwi.
@sraca_ptaka Pewnie, ale jeszcze sporo roboty.
@smoluch to naprawdę ładne drzwi!
@Dr_Melfi @sraca_ptaka inside Unreal
![73713ace-2b02-404f-8dcf-a0c3904d2ef2](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts_comments/images/250x250/b557f22d5b1acf7fa1c222648fa779be.png)
@smoluch Wow, jestem pod wrażeniem ilości szczegółów w teksturze drewna
@smoluch Fajne drzwi. Texturki z Quixela?
@ReheatedCutlet broń boże. Sam robię wszystko. Quixel w sytuacjach awaryjnych tylko.
@smoluch zdefiniuj proszę określenie, że sam robisz wszystko. Chodzi mi o tekstury właśnie. Bazowa teksturę drewna tworzysz w czymś pokroju substance designer? Sam robisz zdjęcia i przerabiasz na teksturę?
@Horvath Nie używam tutaj żadnych zdjęć do tekstur ani Substance Desigenra. W tym wypadku miałem typowy workflow high poly to low poly mesh, wypieczone normale, AO itd. Potem malowanie w Painterze, fill layer + maski.
@smoluch rzeźba w zbrushu?
@Horvath tak:
![89655f84-12b6-48e2-89e1-201937d52a56](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts_comments/images/250x250/fa1b43f8ac21fdc70da0ab12fe44f315.png)
Zaloguj się aby komentować