Auto było dostępne z jedynym wolnossącym silnikiem benzynowym R4 2.4 178 lub 185 KM. Słabsza odmiana miała skrzynkę biegów CVT i dołączany napęd na tył. Mocniejsza wersja rozpędza się do setki w 7,8 s.
#rzetelnafura - ciekawe autka
#samochody #motoryzacja #carspotting #carboners #suzuki
Fajne autko, nie zdziwił bym się gdyby mimo bycia sedanem było pojemniejsze od SUVów.
@DerMirker Nigdy nie widziałem ani nawet nie słyszałem... Prezentuje się zacnie, ciekawe czy wnętrze mocno nie odstaje.
@DerMirker na hejto jest limit 5 tagów na wpis
@Acrivec tagi wyświetlają się podwójnie, raz na niebiesko, pod spodem na szaro. Nie za bardzo rozumiem, dlaczego.
@DerMirker według mnie też jest super. Udał im się
@DerMirker niebieskie to hyperlinki, szare to tagi.
mam takie auto w manualu, fajne auto ale na dłuższe trasy zdecydowanie za głośne, w sumie z tego względu zastanawiam się nad zmianą
@WarsawWatches a przestrzeń bagażowa?
@DerMirker nigdy nie jest to moim priorytetem, ale jak dla mnie normalna dla sedana, czteroosobowa rodzina wybrałaby się na wakacje
@DerMirker silnik fajny, można kręcić wysoko i naprawdę daje to frajdę, spalanie w cyklu mieszanym około 8,5l, więc naprawdę dobrze, nic się nie psuje jak na japończyka przystało, bluetootha do muzyki ma, gdyby nie hałas powyżej 120km/h to zostawiłbym go sobie na zawsze, choć jeszcze zastanawiam się nad wygłuszeniem
@WarsawWatches dzięki za opinię. Intensywnie się zastanawiam nad tym autem, gdyby było w kombiaku, to już bym jechał po nie
@DerMirker podobno te CVT są niestety w tym modelu awaryjne, więc jak coś to szukaj w manualu, jakbyś się zdecydował to pisz priv, może mnie skorumpujesz na sprzedaż mojego (150tkm nalotu, biała perła)
@DerMirker U mnie w małym mieście jest salon Suzuki, jeden gościu gdzieś na przełomie 2012-2014 sprawił sobie właśnie taki egzemplarz. Mimo że to auto jest do bólu poprawne i obojętne, to jednak ów dżentelmen przestał być anonimowy. Gdziekolwiek zaprakował/jechał to ludzie zwracali uwagę. Ja bardzo szanuję takie twory. Wiadomo że z punktu widzenia księgowych i wizji firmy takie auto to strzał w kolano, ale doceniam taką odwagę
@DerMirker nie dziwię się że sprzedaż niezbyt siadła skoro ten pojazd wygląda jak nadmuchany SX4 w sedanie XD wiem że gust jest jak dupa i każdy ma własny ale kierwa, wygląda no dość średnio XDDD co do tego fjuczer junktimer to bym się nie rozpędzał, no offence ale nie o tym decyduje anon z nowej huty tylko rynek XDDD więc równie dobrze może nim nie być, a zostanie nim na przykład BMW Gran Tourer, który był minivanem w czasie kiedy firmy odchodziły od nich lub też na przykład Kia Stinger XD
@DerMirker Ech, świat bez SUVów byłby piękniejszy
@SonyKrokiet znowu musisz szkalować ༼ ͡° ͜ʖ ͡° ༽
@DerMirker kiedyś poważnie się nad takim Kizashi zastanawiałem... AT, wolnossak 2.4 i AWD. Dużo więcej mi do daily nie trzeba.
@WarsawWatches
To ja sie zglaszam do kupna.
@DerMirker Napisałeś lekkiego farmazona xddd, przez którego aż założyłam tu konto, żeby wyprowadzić cię z błędu poznawczego. 1 ten samochód nigdy nie powstał z myślą o europie, jego głównym kierunkiem była USA. Dlatego też ma 2,4. Ponad 2 litrowe 4 czy tam 5 cylindrówki to norma, w segmencie tanich małych sedanów w US. Takie silniki występowały tam wtedy w np w jettach czy sentrach. Wiec w tej pojemności nie ma kompletnie nic dziwnego. 2 auto to powstało głownie dlatego...że GM który władał amerykańskim odziałem suzuki uciął pępowinę. Przez co suzuki zostało kompletnie na lodzi i musiało na szybko ulepić coś, co będzie można po taniości opylać ludziom z cholernie niskim credit score. A do tego najlepiej nadaje sie tani badziewny sedan...i tak właśnie powstało to coś. Na szybko, byle jak, bez pomysłu...dostało nawet ukochane przez wszystkich CVT nissana, które przekręca sie po 80k mil. 3 Auto okazało sie w stanach KOMPLETNĄ PORAŻKĄ, wiec żeby jako tako rozłożyć straty to wrzucono je na świat...no i tak trafiło do europy. Ulepek dostał żałosnego 4 buta, bo co innego mogło dać suzuki XD dobre materiały, świeży dizajn, jakość wykonania. Wiec nie, nigdy to nie bedzie jakiś junktimer, bo wersje z cvt zdechną, a 4 buty które w większości są w stanach, to totaled dostają jak sie mocnej w zderzak kopnie. A że dzięki temu autu suzuki opuściło stany to jest absolutnie nic nie warte. Pamiętam tylko, że to auto miało w europie jakąś absurdalnie głupią cene. W Kanadzie kosztowało ono jakieś totalne grosze, a w europie robili z niego segment passata czy tam a4.
@WarsawWatches cvt w nim to ukochane przez wszystkich cvt nissana. Nie wiem czy ktoś w ogóle to naprawia. W Kanadzie i Stanach to je sie po prostu wymienia na nowe...o ile auto ma mniej niż 5 lat jakoś, bo po 6 latach to wozy z tymi skrzyniami to są już nic nie wartę. Granica to jest jakieś 80k mill i to taka górna, choć te skrzynie przekręcają sie nawet wcześniej. Ten wóz to typowy jednorazowy jap crap dla ludzi z bardzo niskim credit score...po spłaceniu 6 letniego kredytu takie auta na aukcjach idą za 1/8 wartości
@Sevilla no ok, nie powstał z myślą o Europie, ale był tu normalnie sprzedawany w segmencie Alfy Romeo 159 i kosztował koło 120 000 zł
@DerMirker 159 to jest na tej odrzuconej platformie GM. Gm miał na niej budować saturn aura czyli tani mid size. Bazowy silnik jaki miała aura to 2.4 wyżej były v6. alfa z racji tego, że w europie auta są dużo gorsze, mają słabsze wyposażenie i silniki, to by była brana jako ten sam segment co suzuki. Wiec pokrętnie ale sie zgadza. Śmieszne że w Europie auta prawie że budżetowe, jak 159 są brane jako klasa średnia. Najmocniejsze najdroższe 159 miało 3,2 z rodziny high failure, czyli silniki który szedł jako podstawowy w najtańszych cadillacach...hym przykre to jest w sumie
@Sevilla gdzie mi tu z Cadillaciem CTS. Ten śmietnik miał konkurować z niemiecką wielką czwórką i Lexusem, a nie Alfą.
@DerMirker cts był segmentem premium. Jedyną alfą która we wczesnych 2000 powiedzmy że marketingowo aspirowała do tego segmentu było 166. Tylko 166 było przestarzała o jakieś 10 lat w momencie wejścia na rynek...bo w końcu 90tych już absolutnie nikt nie chciał nudnych dużych fwd sedanów (poza amerykańskimi emerytami kupującymi masowo buicki i inne lexusy es'y ) . Dostała co prawda lifta w 04 chyba, ale przy e60 która weszła w 03 czy cts'e to wyglądała jak 10 letni wóz z komisu. Wiec w sumie suzuki pasuje do alfy, bo oba to auta marek nie premium, które aspirują do segmentu premium. Alfa może teraz jest premium, choć w sumie nie wiem. W kanadzie sprzedają ją przy dodgach czasem, w europie sprzedawali przy fiatach...do niedawana bo z 5 lat temu obcięli sieć dilerką.
@DerMirker widzę że nie rozróżniasz pojęcia hejtu od opini negatywnej. Hejt jest skierowane do danej osoby typu obrażanie lub prześladowane.
@Sevilla one w Polsce cały czas mają chorą cenę xD w granicach 40-50k w rocznikach 2010-12 można znaleźć coś naprawdę fajniejszego. Samochód fajny ale nie zapłaciłbym za niego 45k dziś jako 12 letnią używkę.
@Skurwoala W Polsce cały rynek jest odklejony za e60 z 05 z 3.0d trzeba zapłacić ponad 30k, jeśli chcesz coś co nie rozpadnie sie podczas drogi powrotnej XD. Za 20 letnie bmw XDD. Jak ja bym miała coś kupować w granicach 50-80k to olała bym całkowicie rynek krajowy i targała bym jakiegoś chargera albo innego chryslera 300 po lekkiej szkodzie z us czy kanady. Nie musi być v8, wystarczy stary sprawdzony pentastar, wsadzić mu tylko gaz i mieć wszystko gdzieś. Wszystko i tak na rynku krajowym jest w większości bite, wiec co za różnica. Dodatkowo w us nie ma diesli które są obecnie kompletnie nie opłacalne o ile nie lizingujesz tego auta na firme.
@Skurwoala Najśmieszniejszy jest teraz jest fakt, że jak rok czy 2 temu kupiłeś jakieś zwykłe auto na które jest popyt np hybrydową toyotę to ubezpieczalnie wyceniają je na więcej niż za nie dałeś. Bazowe camry camry z 20 które kosztowało 155 teraz jest wyceniane na ubezpieczeniu na 180. Wiec nie wiem jak ma być dobrze
Zaloguj się aby komentować