@motoinzyniere ultralighty chyba podobnie kosztowo wychodzą.
@motoinzyniere Zadam głupie pytanie - czemu na zimę musicie przerzucić się na awionetki z silnikiem?
Wydawało mi się, że na zimę jest właśnie więcej wiatru który mógłby ponosić szybowiec.
@Syster nie znam się ale może chodzi o temperatury albo nagłe zmiany pogody?
@Syster wiatr nie nosi szybowca, tylko głównie ciepłe powietrze które się wznosi. W zimie brak słońca żeby takie warunki stworzyć.
@motoinzyniere nie lubie cie xDDDDDDD bo robisz to co zawsze chcialem robic ale hajs byl wiecznie potrzebny gdzie indziej
mój nick wskazuje że mam to uprawnienie więc pytaj o co chcesz
@motoinzyniere cenia sie brytole. W Polsce godzina lotu C152 to ok £100. Co by nie bylo, zabawa na motoszybowcu i cessnie nie rozni sie duzo. Latasz jak chcesz, widoczki, relaksik. Moze jedynie nie zalecisz do sasiedniego aeroklubu zeby sie przywitac i zrobic siku xD Bo start masz tam wciaz z wyciagarki?
@fitter22 start jest normalnie, jak samolotem - lecisz gdzie chcesz
Zaloguj się aby komentować