Po sezonie idzie zima. Więc z szybowców bez silnika, wsiadam do szybowca z silnikiem. ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ) zacząłem szkolenie do uzyskania uprawnienia TMG do licencji szybowcowej. Tak się złożyło że w czasie mojego lotu kolega latał swoim samolotem i zrobiliśmy sobie trochę zdjęć w powietrzu. Latanie motoszybowcem to najtańsza możliwość latania z silnikiem. £80-100/h lotu to ponad połowę taniej niż Cessna £200-250/h. Frajda ta sama. A samo przeszkolenie to zaledwie 6h lotów w tym 4h z instruktorem. #hobby #szybowce #lotnictwo #uk
d371c4dd-2c32-4164-812e-97d47a78898a
FoxtrotLima

@motoinzyniere ultralighty chyba podobnie kosztowo wychodzą.

Syster

@motoinzyniere Zadam głupie pytanie - czemu na zimę musicie przerzucić się na awionetki z silnikiem?

Wydawało mi się, że na zimę jest właśnie więcej wiatru który mógłby ponosić szybowiec.

bacteria

@Syster nie znam się ale może chodzi o temperatury albo nagłe zmiany pogody?

motoinzyniere

@Syster wiatr nie nosi szybowca, tylko głównie ciepłe powietrze które się wznosi. W zimie brak słońca żeby takie warunki stworzyć.

Sweet_acc_pr0sa

@motoinzyniere nie lubie cie xDDDDDDD bo robisz to co zawsze chcialem robic ale hajs byl wiecznie potrzebny gdzie indziej

tmg

mój nick wskazuje że mam to uprawnienie więc pytaj o co chcesz

fitter22

@motoinzyniere cenia sie brytole. W Polsce godzina lotu C152 to ok £100. Co by nie bylo, zabawa na motoszybowcu i cessnie nie rozni sie duzo. Latasz jak chcesz, widoczki, relaksik. Moze jedynie nie zalecisz do sasiedniego aeroklubu zeby sie przywitac i zrobic siku xD Bo start masz tam wciaz z wyciagarki?

motoinzyniere

@fitter22 start jest normalnie, jak samolotem - lecisz gdzie chcesz

Zaloguj się aby komentować