Komentarze (8)
Wincyj komuchow niech zatrudnia. Załatwić cokolwiekw cargo graniczy z cudem
Fajny dłuższy artykuł.
jakies 10 lat temu czytalem, ze cargo bije rekordy
@Bystrygrzes nieźle ktoś stracił na akcjach
a po co PKP Cargo państwu? Państwo powinno mieć monopol na budowe torów, i pobierać za to myto i nara.
A cargo do odstrzału, Prywaciarze niech rywalizują.
Zawsze mnie zastanawia. Tysiące tirów dziennie widzę na A4 jadą sznur za sznurem. A na torach? Częściej osobowe składy jadą. Ciekawe że przez całą Polskę opłaca się bardziej tirem wozić niż koleją bez korków, kierowców do obsługi itp.
@Dzawny pociągiem opłaca się więcej jednorodnego przewozu. Jest jeszcze kwestia rozładunku materiałów
Na studiach logostycznych było to mocno omawiane. Generalnie, musisz dowieź towar do stacji załadunkowej, odebrać w rozładunkowej, ostatni kawalek podrzucić tirem.
Zgrać załadunek, dowóz, przeładunek, dowóz w "last mile"... opóźnienie Pociągu opóźnia wszystko...
A tak... cyk na tira, klient rozładuje u siebie i nara.
Cenowo pociąg też nie jest konkurencyjny.
Zaloguj się aby komentować