#pcmasterrace #pc #gry #komputery #grykomputerowe #xbox #playstation #ps5 #nvidia #amd #steamdeck

Kurteczka powiedział "frame generation działa tylko na serii rtx4xxx bo ta technologia wymaga dedykowanych rdzeni w gpu". Inaczej się, kurwa, nie da. I teraz przychodzi takie AMD, które tego nie wiedziało i robi to dla większości kart graficznych. Początki co prawda były trudne bo w Forspoken i Aveum działało to mocno średnio ale odpalam niedawno na mojej upośledzonej RTX 3060 12gb Ghost Of Tsushima w której mamy już Fsr 3.1 i z miejsca pojawia mi się banan na twarzy. Framegen? Działa. VRR? Działa a synchronizacja fps z odświeżaniem monitora idealna. Artefakty? Nie więcej niż na DLSS framegen które to jakiś czas temu testowałem, czyli rzecz w ruchu niemal niedostrzegalna. Input lag? Jestem na niego jeszcze bardziej wyczulony niż na artefakty i grając na padzie nie widzę znaczącej różnicy w porównaniu do framegen na off. Wczoraj Horizon dostało łatkę i tam działa to jeszcze lepiej. Nie da się, panie Jensen, nie da się więc zaraz lecę po kastrata RTX 4060 z 8gb vram które to już od dłuższego czasu nie wystarcza do 1080p w 3/4 nowych gier a moją 3060 wypierdalam do kosza. Konkurencja - coś, czego wielu fanboyów nie lubi i jednocześnie najkorzystniejsza sytuacja dla nich samych.
Stashqo

@Jim_Morrison skórzany chłop powiedział, że się nie da, uwierzył mu nikt, ale to nieważne bo w świat poszedł komunikat "Chcesz DLSS w nowych grach? Kup RTX4xxx bo staroci nie wspieramy"


I poszli ludzie i kupili (ja w sumie też xD).

Jim_Morrison

@Stashqo Skalowanie DLSS jest co prawda nadal sporo lepsze niż FSR i ja to widzę ale jeśli chodzi o framegen to nie widzę jakichkolwiek znaczących różnic pomiędzy rozwiązaniem nvidii a tym od czerwonych. Na dodatek koleś z DsoGaming twierdzi, że fsr framegen daje wyższy fps.

Quassar

@Jim_Morrison nie no skalowanie FSR do DLSS to jest przepaść w jakości podobnie i tutaj nvidia dominuje, ale niestety reszta kwiczy jak dla mnie to jest to wał marketingowy aby wymusić ludzi na kupowaniu nowych grafik i nic więcej.

Podobnie było z serią pierwszą RTX giety GTX tytan był bardziej wydajny a nie miał obsługi RTX i ludzie instalowali zewnętrzną nakładke RT z poziomu ReShade która działa podobnie na nawet lepiej nie nie było jakoś problemu z mocą.

Erebus

@Jim_Morrison to wszystko jest tym bardziej komiczne biorąc pod uwagę fakt, że w takim cyberpunku ghosting przy DLSS jest tragiczny, a w wiedźminie 3 przy DX12 to w ogóle gra mi się wysypuje i muszę grać na DX11 pomimo, że powinienem się cieszyć z RT (który jest prawie niezauważalny xD)

dziękuję pan kurteczka.

marketing NoVideo to jest majstersztyk, a przy pomocy paru aktywnych trolli i oddanych fanów to już można niemal wszystko

pokeminatour

O ile zakup nvidii od 4070 w górę moge zrozumieć tak śmieszą mnie ludzie którzy kupują 4060 z 8gb vram mówiąc o tym że ma dlss i Ray tracing.


Gry z Ray Tracingiem wymagają mocniejszej karty, raczej od 4070.

DLSS - przy 8gb vram to chyba jedynie do upscalingu z 720p do grania w gry 1080p bo 8gb to za malo dla części obecnych gier nie mówiąc już o przyszlych.


Tak czy siak ja kupuję od AMD bo pokazali że:

- można wydawać kilka generacji procesorów na tą samą podstawkę

- można wydać FSR, frame generator dostępny na wszystkich kartach w tym konkurencji.

- w podobnej cenie można dać więcej vramu od konkurencji, a ten vram to bardzo ważna rzecz, gdy brakuje mocy to można wyłączać różne opcje bez zjeżdżania z jakością tekstur, a gdy brakuje vram to trzeba obniżać jakość tekstur.


Generalnie takie zachowania należy wspierać i głosować portfelem, im większy ktoś ma monopol tym bardziej może olewać kupujących.

Zaloguj się aby komentować