Czujnik położenia wału po nagrzaniu się przestawał dawać sygnał przez co sterownik przełączał się w tryb awaryjny. Zapalała się kontrolka EPC i maksymalnie kręcił się do 3000obr/min. Kupiłem nowy lecz w zamienniku.
Wyjąć stary też nie było łatwo. Śrubka z łbem na torze T25 ale już ktoś grzebał bo była obmielona, uznałem że najłatwiej będzie przyspawać druga śrubę. Ale tam jest tak ciasno i głęboko że jedyną opcją to spawanie elektrodą.
Na szczęście się udało i pacjent żyje.
#konstruktorelektrykamator #spawanie #mechanikasamochodowa
![3f5eccde-21a8-4bca-882a-510402955939](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts/images/1200x900/7fb34dedf94fb53409771f9e5c810cce.jpg)
![ba141a35-24a2-444f-8f92-2b6fe6f8e448](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts/images/250x250/8d7f420d062efe50e6b9ad420594049b.jpg)
![myoniwy userbar](https://cdn.hejto.pl/uploads/users/images/userbars/03a83fbc56618295b5af67df93a9214e.png)