@entropy_ @emdet Ale to nie jest promocja, taka jak rozumiecie reklamę w TV zachęcającą do czegoś. To jest budowanie rozpoznawalności i pokazywanie działań jakie miasto robi.
Gdyby tego nie było, to skąd taki mieszkaniec miałby wiedzieć o $$ którymi miasto wsparło powodzian? Z broszury informacyjnej rzecznika prasowego? Nikt takich rzeczy nie szuka - więc wychodzi się na przeciw obywatelowi i kupuje takie reklamy, na portalach które on odwiedza.
Gdyby takich reklam nie było, Trzaskowski byłby niewidzialny dla zwykłego mieszkańca. Przy kolejnych wyborach, zapytany "co zrobił" powoływał by się na co? Na te komunikaty prasowe rzecznika? A w ten sposób poprzez reklamę na onecie jakaś szczątkowe wyobrażenie działań zostaje w tym umyśle wyborcy o pamięci złotej rybki. Niestety, ale to wymusza ludzka percepcja, która nie widząc działań nie uważa że one istniały. Trzeba niestety wiec pokazywać co się wybudowało, komu pomogło i co usprawniło. Polecam popatrzeć na kanały Sutryka, który chwali się na okrągło co powoduje że odbierany jest za egocentryka (którym pewnie jest )