Nosz kurwa. Nie dość że w ciul roboty z #konstruktorelektrykamator to jeszcze jebła mi łapa sprzęgła w #subaru.
Teraz muszę wyjść silnik żeby to naprawić.
#mechanikasamochodowa
Tyle dobrze że potrafię jeździć bez używania sprzęgła i wracam już do domu.
myoniwy userbar
a8000091-4ea5-435d-a2f4-22955e66bcf9
Zly_Tonari

@myoniwy no cóż typowe Subaru jest typowe ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

dc5df8b9-63b0-4d22-a4e3-5bf63420003c
Felonious_Gru

@myoniwy nawet ty nie dasz rady poprawić inżynierów subaru

Half_NEET_Half_Amazing

@myoniwy 

subaru jest jak linux- dla masochistów

Skawarotka

@myoniwy życzę jak najmniej świateł, skrzyżowań i korków

myoniwy

@Skawarotka dojechałem bez problemu, tylko musiałem zmienić trochę trasę żeby ominąć ruchliwe skrzyżowanie.

Odczuwam_Dysonans

@myoniwy a to Ty pisałeś o wzmacnianiu łapy? Było nie pisać to by nie strzeliła xD

myoniwy

@Odczuwam_Dysonans tak. Ale ta wzmacniana siedzi w innym Subaru.

Odczuwam_Dysonans

@myoniwy tak się domyśliłem, ale striggerowałeś tym swoją, zawsze tak jest xD

Pjorun

@myoniwy Zmianę biegów bez sprzęgła to rozumiem. Ale jak startujesz? Rozrusznikiem? xD No i jak to ustrojstwo parkujesz?

Koloalu

Podpinam się pod pytanie :D

Odczuwam_Dysonans

@Pjorun @Koloalu ja odpalałem na jedynce jednocześnie ruszając (biedny rozrusznik, ale cóż, też nie w każdej furze sobie da radę) jak byłem sam, jak raz wracaliśmy w parę osób i linka się zerwała to mnie podpychali, wbijałem 1 albo 2 a ziomki wskakiwały do środka xD ale wtedy akurat nie było świateł po drodze i noc. Parkować trzeba na raz, warto mieć świadomość że bieg możesz wybić na luz w każdym momencie. Po mieście w dzień szału nie ma chociaż jak się już ruszy to się jedzie, ale nocą nieraz tak ściągałem auta, jak widziałem czerwone to redukowałem do dwójki i się powolutku, bez gazu, toczyłem prawym pasem aż się nie zmieniło na zielone. Odrobina wprawy w zgrywaniu obrotów silnika z przełożeniem (a najlepiej od razu się nauczyć robić międzgaz i hamować lewą stopą, jak już się uczyć xD) i spokojnie można wrócić do domu.

maks_kow

@Pjorun @Koloalu @Odczuwam_Dysonans Jak silnik cieply to na dwojce pojdzie. To lepsze rozwiązanie, bo w wielu skrzyniach jedynka nie ma synchornizatora.

Wrzucasz bieg, krecisz rozrusznikiem i tyle. silnik sie uruchamia i jazda.

Hamowanie trzeba nieco z góry planować i najlepiej wyrzucic na luz, jesli mamy pewność że będziemy się zatrzymywać.

Najgorzej w mieście, w trasie w zasadzie żaden problem.

myoniwy

@Pjorun @Koloalu wbijam jedynkę i kręcę rozrusznikiem. Później już normalna zmiana biegów.

Parkowanie niewykonalne raczej.

Zaloguj się aby komentować