Zacznę. Design systemy, dostępność, automatyzacja procesów projektantów
@eripse Ja najbardziej lubię audyty użyteczości/funkcjonalności (jakto typowy polaczek lubię się przyjebać ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), poza tym lubię, ale jeszcze mistrzem nie jestem w wywiadach z użytkownikami.
Najbardziej odstaje chyba u mnie UI bo robię takie dosyć poprawne rzeczy, ale bez wodotrysków - minimalizm mocno.
Nie lubię pracy z Design Systemami ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
automatyzacja procesów projektantów
@eripse co to w ogóle znaczy tak w praktyce?
@twoj_starrry i to jest okej, Design systemy to tylko narzędzie jakich wiele. Mogą być skopane lub używane w złych produktach, nie do wszystkich warto, jeśli jednak wchodzi skala to z doświadczenia wiem, że lepiej taki mieć niż nie. Oczywiście jest jeszcze kwestia tego jak jest zrobiony i jak rozwijany. Design system to taki zwierz, który aby był dobry nigdy nie powinien być skończony, cały czas musi żyć
@ujdzie jak wchodzi skala projektów i jest coraz więcej projektantów powstają procesy aby to utrzymać w ryzach, spójne itp. A jak są procesy to część z nich da się poautomatyzować aby nie trzeba było robić "biurokracji" za dużo jak na przykład automatyczne newslettery na temat zmian na podstawie dokumentacji, integrację pomiędzy toolami jak JIRA, conflu, Figma ale też budowanie nowych tooli
@eripse dzień dobry. Badanie potrzeb użytkowników, czyli zdecydowanie bardziej UX niż UI. W sumie najfajniejszy moment w moim robo to ten, kiedy po dwóch miesiącach przekonywania klienta że jego wizja biznesu nie ma podstaw i jest oparta o myślenie życzeniowe (ubrane w ładne słowa ofc) robię badania i wychodzi z nich że faktycznie nie ma chętnych na jego produkt w formie w jakiej ją proponuje, więc klient zamienia się w typa od "ej, chcesz coś z Avonu?" i już potem słucha z zaciekawieniem jak można dojść do tego jak jego wizję naprawić.
Zaloguj się aby komentować