Niektórzy mówią że już po sezonie, może. A ja sobie kupiłem nowe moto i końca sezonu nie widzę.
W ogóle to chwale się, a co Oto QJ Motor SRT 800s.

W ogóle to już zdążyłem go ubłocić na szutrach i nawet samochód we mnie wjechał

#motoryzacja #motocykle #qjmotor #zima #qjmotor800s
f278b153-8e29-44cf-8224-33e793816246
403986c1-440b-46b0-bfb6-fe34bec0ed89
Yozue

@SuperSzturmowiec ze względu na kalendarz czy to że chińczyk?

Yes_Man

@Yozue czyli to chińczyk. Na czymś wzorowany czy autorska konstrukcja?

bartek555

@Yozue i think both

Yozue

@Yes_Man QJ to właściciel Benelli, ta sama fabryka. Podobny do TRK 702, ale z innym, mocniejszym silnikiem. Różne plotki chodzą od czego ten silnik.

cebulaZrosolu

@Yozue od czego, czy z czego podjebka?

Yozue

@cebulaZrosolu ciężko powiedzieć póki co. To nowość na polskim rynku, nawet recenzji jest mało, a i opisy są mało spójne z tym co faktycznie jest. Ale w necie przewija się albo mv agusta albo ktm.

Yozue

@SuperSzturmowiec tego się nie boje. Swoją przygodę zaczynałem od Benelli (BN 125), niby włoch ale to chińczyk. Bardzo dobry motocykl a do tego tani.

SuperSzturmowiec

@Yozue ja bym kupił chinola ale maks 25 000. Bym wydał. Ja tam wolę sprawdzone rozwiązania. Choć MT09 i pochodne już wyleczony bo naczytałem się o padających koszach sprzęgłowych

Yozue

@SuperSzturmowiec przesiadłem się z MT-07. Chciałem iść w ADV, kwestia była tylko ile na to wydam. Jedno było pewne, że chce nowy motocykl. A że w sumie tylko że dwa razy może jechałem tego typu maszyną to nie chciałem się od razu pakować w coś pokroju japończyków czy anglika za 70-100k. Pierwszy wybór padł na Benelli TRK 700 i już byłem zdecydowany go kupić. Ale wtedy @Shagwest do mnie napisał, w skrócie czy może coś innego i wysłał linka do strony QJ Motor. Szybki research, ładny, w papierach dużo lepiej wygląda niż TRK, a cena ok. Biorę.

Yes_Man

@Yozue z Benelli została tylko nazwa

d.vil

@Yozue @SuperSzturmowiec mnie najbardziej martwi dynamika pojawiania się i znikania tych chińskich maszyn. Sporo producentów, różne modele a sieć sprzedaży i najważniejsze - serwisów jak na lekarstwo. Pewnie za jakiś czas pozostaną 2 - 3 marki z ugruntowaną pozycją. Na chwilę obecną to loteria komu zaufać. Odsprzedać też pewnie nie łatwo, a i wartość rezydualna znikoma.

Niemniej, bezproblemowej jazdy życzę i super zabawy na nowej maszynce

Shagwest

@Yozue W zimie w końcu można spokojnie pojeździć bez tych pałętających się dookoła motocyklistów.

Yozue

@Shagwest gorzej że dostawcy dalej są na drogach.

Z_buta_za_horyzont

W ogóle to już zdążyłem go ubłocić

No i myślisz, że sąsiad pozazdrości takiego upapranego stojącego przed garażem?

Yozue

@Z_buta_za_horyzont już było myju myju, pucu pucu

libertarianin

Ja dzisiaj jeździłem - we wro załatwiac papiery. Zamiast stać w korku myk myk i w 15 stopniach na drugi koniec miasta w korku szybciutko

Yozue

@libertarianin zazdroszczę 15 st

libertarianin

@Yozue od dwóch lat nie kończę sezonu i wiosenna wymiana oleju odbywa się w kwietniu-maju xD

VonTrupka

>sobie kupiłem nowe moto


do ilu się rozpędziłeś, ledwo po 40 czy już bliżej 50? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

Yozue

@VonTrupka pytasz o wiek?

VonTrupka

@Yozue no a jak, przecież do trzydziechy wystarcza ogaryna

Yozue

@VonTrupka przejrzałeś mnie, lekko po 40

_Maniek_

@Yozue gratulacje. Przyczepności życzę Coraz więcej chińczyków na naszym rynku. Jest w czym wybierać. Ciekawi mnie jednak jak z trwałością. Skoro producenci zaczęli lecieć po taniości i np. jak KTM wkładać wałki z plasteliny to może i chińskie w porównaniu do innych konstrukcji nie będzie takie złe

d.vil

@Maniek KTM to głównie produkcja chińska Choć możliwe, że producent (przy ekspansji na świat) będzie staranniej dobierał komponenty do swoich produktów. Za kilka lat np. taki KTM okaże się gorszą i słabiej wyposażoną wersja CFMoto, lub w ogóle zmieni właściciela na skośnookiego.

Zaloguj się aby komentować