@Rmbajlo myślę, że reguła, iż coupe i cabrio, sedany i nawet kombie się nie sprzedają dotyczy rynku europejskiego i amerykańskiego, a nie tylko Polski w UK nawet Camry wycofano w 2019 bo nie szła, a to rynek większy niż Polska...
Jasne, crossovery, suvy - w każdym przypadku chodzi o wiadomy kształt nadwozia.
Niby siedzi się wygodniej, ale we flotach króluje Corolla, Yaris i Octavie, prawda? A to raczej auta flotowe jeżdżą długie dystanse regularnie, a nie klient prywatny. Przecież większość (przynajmniej na hejto) pracuje zdalnie
Taxi to też raczej Corolle i tego typu wózki.
Lepsza widoczność i więcej widać, zwłaszcza w nocy. To racja. Jednocześnie kierowca Mazdy MX5 jest oślepiany (większość nie przestawia świateł niżej, gdy jeżdżą sami, ja sam mam na 0 - a niby to powinno być ustawione na full załadunek... Automatyczne też działają różnie) i przy zmianie auta wybiera suva czy crossovera by też siedzieć wyżej - i tak to się napędza samoistnie...
Nissan ma Juke, Quashqai, XTrail, Pulsara, Micrę. Almera? Primera? Zdechły, sedana od Nissana nie ma. A spalanie Quashqai jest wyższe niż mojej Almery 2003, którą jeździłem w 2012 czyli po 12 latach pod względem spalania stoimy w miejscu bo fizyki nie pokonasz...
Ale Prelude ma trochę szans.
Sam może się zastanowię.
Bo Ford wycofal Fiesty z UK (o ile nie z Europy), Focusy zaraz wylecą, a Mondeo już nie ma.
Fiest w UK od zajebania było u młodych. Taka Prelude ma szanse zastąpić choć częściowo brak mniejszego, sportowo wyglądającego auta z tanim ubezpieczeniem. Wszystko zależy od ceny.