Cytując klasyka: "Co on taki tępy"
Niby tereny dobrze znane ale coś czułem że tak to się skończy bo trawa ponad kolana i g. widać. Myślałem że jadę śladem ciągników i spodziewałem się kładki a tu niespodzianka.
Duży fart że przednim kołem przejechałem i nie skończyło się pociętym widelcem. Do końca walczyłem sam, po trochu wyciągając maszynę z rowu.
Straty? Pot i trochę sadła z brzucha. Moto bez widocznych śladów ale było jeszcze czyste po myciu z ostatniej gleby 😢
Zabawne że dokładnie 3lata temu i 1 dzień miałem swoją drugą duzą wtopę gdzie wkleiłem się trampiem 600 i musiałem lecieć po ciągnik 😁 No i niedawno marudziłem że obecny sezon jakiś nudny 😁
Kurwa moje pole!
Nie po sionym!!
Motocykl zwalony
poszedł jak dzik w szkodę (☞ ゚ ∀ ゚)☞
Na swoim trampolu bawię się podobnie czyli wyśmienicie jak na początek swojej dual sportowej kariery ale już zacieram rączki na jakiegoś AJP PR7 albo Cove 450 Rally.
Tenera niby fajna ale kto to widzioł mieć w terenie dodatkowy balast dobrze wyposażonej, wysokiej baby względem ww pyrkaczy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Witam kolegę xD jak te karoo4 się spisują? Dają radę po trawie?
Jestem zadowolony ale tył wytrzymał mi 5 tys. km. Obecnie z tyłu mam Motoz Tractionator GPS.
Ogólnie gdyby nie krótka żywotność i głośność (podobna jak przy Pirelli) to dalej bym się trzymał Karo4.
A jak używasz swoje moto?
@szczekoscisk u mnie głównie szuterki, piaski polne drogi przygodne zadupie z błotem no i asfalt. Scorpiony z tyłu zjechałem w 10k. W tamtym tygodniu założyłem karoo 4 i nie miałem jeszcze okazji bardziej je potestować ale zdaje się, że na szuterkach jest lepiej niż na scorpionach. Troche mnie zmartwiłeś tymi 5k przebiegu
@swrscyk to będzie Pan zadowolony. W porównaniu do Pirelli na błocie tył mniej ucieka na boki na błocie. Ale na asfalcie, przy pochyleniu łatwiej zarzucić dupą ale to gdy tego będziemy się domagać 😉 No i też stabilnie się jeździ przy dużych prędkościach, 170 z sakwami jest relatywnie komfortowe jak na jazdę motocyklem przy tych prędkościach 😅
Dodam że mialem oponki z indeksem prędkości do 160km/h, wiem, że też są z wyższym indeksem. Możliwe że przekłada się to na twardość/wytrzymałość gumy jak przy legendarnych Mitasach E09
Zaloguj się aby komentować