Może ktoś pamięta, może nie, mam zepsute C4, z okazji tego że mój daily zgnił i odpada wydech - kupiłem na szybko pierdzirurkę. Corolla 1.3 z przelotowym wydechem. Darło tak jape że ciężko było stać obok na jałowych.
Miał jakąś nierówną pracę, puszczał na zimnym trochę chmury paliwowej. Szybka diagnoza, 4 cylinder na zimnym nie cylinderuje. UPS. Kompresja 6 bar xD. Obok 14. UPS X2. Daily z odpadającym wydechem został na sztukę złożony a nowy daily już prawie bez czopki. Takie to kolejne losu dziwne, w jednym piękna blacha a motor dupa, w drugim blacha śmietnik a motor igła.
Dobry wydech do ukrycia takich rzeczy, polecam przelot jak potrzebujecie ukryć jakąś wadę. Na szczęście super auto do wyjmowania głowicy, w 3 godziny na spokojnie rozkręcone 90 procent. Zostało rozpiąć rozrząd i jakąś tam rurkę wodną zdjąć.
Na drugim zdjęciu #atencyjnaspoina , nie mam kanału, zrobiłem tak jak się dało :D. Jest względnie, jest tanio ale przede wszystkim jest szybko
@Hejto_nie_dziala
razem mogłyby mieć wszystko #swap
@Half_NEET_Half_Amazing już myślałem nad tym ale czym bym do pracy jeździł w czasie swapu
@Hejto_nie_dziala
ciepło idzie
skuterek/rower
@Half_NEET_Half_Amazing deczko za długie dojazdy bo ponad 30km w jedną stronę. Już idzie zestaw uszczelek, dziś wieczorem zdejmę czapkę i jutro może do obróbki
@Hejto_nie_dziala i tak to się kręci. A skończysz jako człowiek posiadający kilkanaście gratów, z których żaden tak naprawdę nie jest sprawny xD
Później idzie człowiek osiedlem i stoją takie wrosty. Zaparkować nie ma gdzie, bo połowa aut stoi i tylko zajmują miejsce a właściciele cały czas się łudzą, że będą mieli czas, kasę i chęci żeby reanimować trupa.
@KierownikW10 ja bym powiedział że to porzucone szroty. Stoi to przez 2 -3 lata aż komisyjnie zostanie zezlomowany
@KierownikW10 ej ej place w ciul duży podatek od nieruchomości za działkę to będę na niej parkować tyle aut ile wejdzie :p. Wszystkie moje jeżdżą, może oprócz tej co kolektory ma zdjęte i elektrykę
@Hejto_nie_dziala to ile ty ich masz?
@KierownikW10 4 auta i czepka, jak zrobię te glowice to będą 3 auta i czepka
Kończy się na tym że masz pare szrotów i w każdym OC do opłacenia. W końcu sąsiad się wqrwia i cie podp... do UFG, a Ty zostajesz z 8k zł x ilość złomów pod chmurką.
@D21h4d bez przesady, OC nie jest takie drogie;). Wszystko w terminie, raz się sparzyłem o dwa dni i z automatu przyszło po paru tygodniach. Sukcesywnie naprawiam i się pozbywam, w sumie 5 dowodów rejestracyjnych jest
@D21h4d w sumie dobrze mówisz, deadline z aktualnym dailym to OC lub przegląd techniczny, zależy co szybciej. Przegląd wbrew wszystkiemu powinien przejść (oprócz pojebanego wydechu) bo hamulce i zawieszenie dopieszczone, bardzo miłe auto do jazdy. Sprzedam hondę. Pojadę na złom jak tylko mi corolla da dobrą kompresję
@Hejto_nie_dziala No jak mówisz 5 dowodów to coś koło 2-3tysięcy złotych za OC + 5x100-160 przegląd, no i masz jednego złomka rocznie w samych OC + PT. Już nie mówie że jak jeździ to się ciągle dokłada.
@D21h4d i uważasz że to jakoś dużo jest? Jeden teraz jest nadprogramowy, na czas naprawy tej głowicy muszę się z nim jeszcze pobawić. Potem będą tylko 4, dwa daily dla mnie i dla różowego, jeden rodzinny C4 który kiedyś mi się uda zdiagnozować i naprawić i ostatni tajemniczy pojazd nie samojezdny czyli czepka lekka ;).
Przerażają mnie ceny u mechaników, nie wiem jak ludzi stać na zostawienie auta na cokolwiek u mechanika. Wymiana uszczelniacza półosi w normalnym aucie, prawie 400zl! Uszczelniacz poniżej 30zł....
Zaloguj się aby komentować