Aktualnie Nissan Rogue 2014 2.5Pb AWD, skrzynia CVT i 161kkm nalotu. Poza ekranem dotykowym nic się nie dzieję. To co musiałbym zrobić to wymienić łańcuch rozrządu, olej w AT, olej w napędach i uszczelki w drzwiach bo szumieć zaczyna. Potem mogę latać aż się nie rozrkaczy.
Ostatnio przeglądałem neta i widziałem takie auto ze zrobionym liftem 2", szerszym kołem i orurowaniem. Wyglądał fajnie. Nie potrzebuję typowego auta #offroad ale coś na gravel, śnieg, lekki piasek i płytkie błoto w pracy i owszem.
Kolejna myśl to sprzedać obecne auto, dołożyć i kupić Navarę tak 2017-2019, z AT i silnikiem biturbo 2.3 diesel. Plusem jest to, że na JDG mógłbym odliczać cały VAT bo byłaby homologacja ciężarowa no i auto byłoby nowsze. Dzielność terenowa jest wystarczająca dla mnie. Do tego to nissan i środek jest prawie 1:1 z obecnym i to mi się podoba. Na korzyść przemawia wiek, budowa auta i hak.
Trzecia opcja to Ford Ranger 3.2 V6 diesel z AT. Tylko, że w tym budżecie raczej byłby to egzemplarz w wieku obecnego auta. Rangerem jeździło mi się świetnie, a własności terenowe ma dla mnie wystarczające tj. do jazdy po budowie farmy wiatrowej w Skandynawii i hak, który uciągnie generator od czasu do czasu bo niekiedy pomagam chłopakom coś podrzucić jak dzień napięty mają.
PS. Jeśli zostanę przy obecnym to pewnie coś kupię i zlecę jakiegoś niepotrzebnego mi mod'a ale auto będzie wyglądało inaczej i przejdzie mi chęć szukania innego.
#pytanie #kiciochpyta #samochody
Co zrobić?
@jarezz gdybyś szukał nowego to spoko ale inne, używane, to zawsze niewiadoma i może być kibel. To co masz jest sprawdzone, wystarczy zadbać, coś dołożyć i elo. Ja bym został przy obecnym i rozważył modyfikacje aby cieszył na nowo.
@Lubiepatrzec głos rozsądku tym bardziej, że inne wydatki są.
@jarezz najwieksza przewaga mojego starego poczciwego a4 nad moim nowym a6 zawsze bylo to ze jest splacone i jego miesieczne utrzymanie to 0 zlotyc
jezeli nissana masz splaconego, to ja zostal bym przy aktualnym az sie rozkraczy
CHYBA ZE
chcesz miec nowsze auto tak dla siebie
to wtedy lec, zycie jest krotkie i nie ma co odkladac mazen
@Sweet_acc_pr0sa Marzenie to Durango v8
@jarezz to pierdol to i kupuj durango co mam ci powiedziec
a jezeli jeszze nie masz hajsu to jezdzij tym rougiem az uzbierasz
navara to tylko polsrodek, a polsrodki sa dla smutnych ludzi
@Sweet_acc_pr0sa no hajsu na te V8 jeszcze nie ma, a raty na to nie chce brać.
@jarezz no to mowie, jezdzij tym az uzbierasz na dream car
@jarezz dziala, jezdzi, wiesz co masz zrobione? To nie ruszaj
@bucz nie ruszaj jako nie sprzedawaj czy nic nie dokładaj nawet.
o ile nie zmienia ci się sposób użytkowania (np. rodzą ci się bloźniaki, albo rozszerzasz działalność i będziesz nieco większe rzeczy wozić np.), a fura jest dokładnie tym czego potrzebujesz, to po co zmieniać?
@argonauta dzieci już komplet jest i kroki zaradzę podjęte, żeby kolejnych nie było. Ogólnie zaczynam dochodzić do wniosku, że chyba wymyślam bo auto mam 5 lat.
Wcześniej było dla kobiety i dzieci, a teraz ja jeżdżę nim po budowach w EU. Chyba rzeczywiście najrozsądniej będzie zrobić co trzeba i dołożyć coś ekstra co będzie oko cieszyło chwilę.
Rogue w czerwonym kolorze masz? @jarezz
@dildo-vaggins złotym
@jarezz tak pytam bo sprzedawałem parę lat temu Rogue z tym silnikiem i z tego rocznika, myślałem że przypadkiem tobie xd
@dildo-vaggins ja brałem od handlarza z Ostrołęki. Jedyny, który prawdę mówił bo nawet olej w skrzynii wymieniony był tak jak twierdził. Kupiłem zrobionego po bicuyw stanach. Tam oczywiście 'salvage' a tak to błotnik, wahacz i kurtyna.
@jarezz a to ja miałem sprowadzonego z komisu w USA, całkowicie bezwypadkowy. Później żałowałem że sprzedałem bo to było mega fajne auto, może wyjące CVT nie jest idealne ale silnik i ta moc były ideolo, a do tego wielka kobyła. Jeśli spalanie ci nie przeszkadza to radzę Ci nie sprzedawaj.
@dildo-vaggins spalanie w trasie mam teraz poniże 8l/100 i to na a/t BF goodrich. No właśnie nie mam o co się przyjebać do tego auta.
U mnie cvt symuluje biegi więc jest ok. Ja mam budę xtraila t32
Zaloguj się aby komentować