@vealen
tl;dr:
Płacisz za usługę kilka złotych, masz usługę za kilka złotych. Jeżeli oczekujesz usługi lepszej, bardziej ekskluzywnej, a płacisz jak za zwykłą - tak, poprzewracało Ci się w dupie. Od dawna powszechne są paczkomaty i pewnie tysiące punktów odbioru w żabkach czy innych sklepach - tam sobie zamawiaj, po co Ci czekanie na kuriera w domu i płacz, że akurat wtedy Cię nie było?
to niech sobie nie robią jaj.
Ty sobie nie rób jaj. Jeżeli to zwykła dostawa, gdzie wpisujesz tylko preferencje, to jest to traktowane jak preferencja, a nie wymóg. Szczególnie, że w regulaminie jest to z całą pewnością opisane.
Nikomu się w dupie nie poprzewracało gdy wprost była taka godzina wpisana na ich stronie.
Nie, jeżeli za to dodatkowo zapłaciłeś. Jeżeli płacisz tyle, ile wcześniej, a dostałeś dodatkową preferencję, którą traktujesz jak sztywną umowę to owszem, poprzewracało się.
Kurwa wprost mówię przywieź wtedy a oni chuj będzie wtedy
A kim Ty jesteś XD Jednym z tysięcy klientów, którzy płacą 9 zł za dostawę w ciągu 24h czy 48h i masz ból dupy, że kurier był o 9, a nie 15. Wygooglaj sobie kurierów premium czy innych vip - tam masz inne gwarancje dostawy, ale ceny również inne.
Jeszcze rozwala mnie ze kurier mówi do mnie ze on nie może sam do pickup zanieść bez mojego polecenia przez ich system ale jednocześnie przez telefon proponuję ze zostawi pod drzwiami.
Bo od czasów covidowych zostawienie pod drzwiami jest jedną z opcji dostarczenia do domu, a przewóz do pickupu bez Twojego żądania jest zmianą usługi, za którą zapłaciłeś. Ty oczekujesz, że firma sobie ot tak będzie tym regulować? XD Oni żyją skalą i tu jest potrzebny standard, a nie traktowanie każdego klienta indywidualnie. Wracam do poprzedniego - idź do firmy, która tak Cię potraktuje, ale zapłać też 2-3 razy więcej.