Ktoś mi wytłumaczy czemu po CPK, Atomie, jednym terminalu sportowym teraz upierdalają ten w Gdańsku?
Jaka jest logiczna przyczyna, mi to przypomina sytuację przedrozbiorowa gdzie placono szlachcie za blokadę modernizacji kraju aby ten nie stanowił zagrożenia.
Przecież to co oni odpierdalają to jest kpina, atom za duży, transport zły....
https://www.rp.pl/handel/art40370191-katastrofalna-decyzja-dla-eksportu-odwolany-przetarg-na-terminal-zbozowy-w-gdansku
#infrastruktura #polska #polityka
libertarianin

Czytałeś artykuły? Jest wyjaśnione

Thereforee

@libertarianin Po co czytać, skoro można zobaczyć tytuł a resztę wyciągnąć z tyłka? esowski robi dokładnie tak samo, wrzucił art z paywallem a zapytany o to, dlaczego rząd coś anulował odpowiedział że to trzeba rządu zapytać xD

Oni tego nie czytają, nigdy nie czytali.

Anty_Anty

@libertarianin @Thereforee czemu dosłownie nie czytaliście PiSowcow?

A no tak bo obiektywizm jest poniżej plemmiennego myślenia?

sireplama

Skoro to "kolejne", to chyba mocno szerokie pytanie, do kilku ekip?

Thereforee

@Anty_Anty Nie upierdalają terminala w Gdańsku, tylko odwołano przetarg przez który nająć miejsce na terminal miały prywatne podmioty (brokerzy). A odwołano bo państwowe podmioty chcą te terminale na swoje potrzeby.


TO JEST DOSŁOWNIE W ARTYKULE:

"- Tłem całej sytuacji są moim zdaniem zamierzenia Krajowej Grupy Spożywczej — jej zarząd ogłosił niedawno, że potrzebuje obu terminali w Gdyni i w Gdańsku – mówi Przemysław Błażejewski, broker w BST Brokers, największej polskiej firmie brokerskiej z branży zbożowej."


Państwo zabezpiecza transport żywności a ty się oburzasz. XD

ulsterboy

@Thereforee po co czytać artykuł, jeszcze ktos by to zrozumiał, a tak to chociaż jest woda na młyn, że Tfusk znowu robi coś dla Niemiec

Anty_Anty

@Thereforee czytałeś artykuł

"został przez Zarząd Morskiego Portu Gdańsk „odwołany bez podania przyczyn"


I ok niech wstrzymaja najem, to dlaczego wstrzymaja budowę a nie najem?

Anty_Anty

@ulsterboy no właśnie po co czytać.

LordWader

"Skończy się tak, ze polscy rolnicy będą wozić towar do portu w Mukran zamiast do Gdańska czy Gdyni. To są działania polskich polityków, odpuszczamy sobie możliwość budowania silnej marki w Polsce — zauważa Błażejewski."


dobre fikoły tam się odp$$$$ marki muszą się zgadzać

libertarianin

Tylko że polski polityk wozi na skup. A skup wozi do portu dopiero.

Zaloguj się aby komentować