@jajkosadzone pierwsza fajniejsza. Lotus chyba za nisko
@jajkosadzone Audi jako premium? Śmiech na sali.
@jajkosadzone Dla mnie pierwsza, bo w tej drugiej jest za gesto na dole. Kilka marek ma przynajmniej pojedyncze modele, ktore znacznie odstaja jakoscia wykonania od pozostalych w tym worku. Np. Skoda Superb, czy Mazda CX-60 vs Tata i SangYong. Nie ma co porownywac nawet.
@jajkosadzone haha peżot haha
@MiernyMirek też mnie zastanawia co robi peżot w semi premium. Chyba w kategorii koszty serwisu są jak w klasie premium
@jajkosadzone VW semi-premium? Plażo, uprasza się.
@FoxtrotLima
Do tego VW z niemiecka tłumaczy się dosłownie jako
Ludowóz
VW semi-premium? Chyba z tedei na wsi, to może... xD
@jajkosadzone żadna, bo ja nie wiem jakimi kryteriami brali alfę jako premium czy peżota jako semi premium XD nie wspomnę o tym czemu cadillaca wzięto jako premium skoro bardziej pasuje jako semi-luxury XD
lambo i ferrari w luxury XDDDD
audi w premium XDDD
VW w semi premium XDDD
@Half_NEET_Half_Amazing za chwilę Corsa wyląduje w semi premium xD
@jajkosadzone Na podstawie jakich kryteriów zalicza się marki samochodowe do danych kategorii?
@jajkosadzone się przyjebali o treść nie o wygląd xD jak na wykopie
volvo wyżej niż tesla? Hmmm..
@jajkosadzone Obie do dupy z pozycjami w losowych miejscach.
Rozumiem, że to chyba jakby marki chciałyby być widziane, bo Alfa Romeo jako premium, a VW i Peugeot jako semi-premium to trochę żart, albo właśnie ich marzenia.
Takie kategoryzowanie jest totalnie bez sensu, marki mają przekrój modeli, jedne bardziej premium, drugie bardziej budżetowe, kolejna sprawa że auto niby premium może mieć bieda wyposażenie itd.
Jeżeli już coś takiego robić to bardziej byłoby to spektrum każdej z tych marek przez kilka kategorii. Np. VW od budget do semi-premium itd.
Zaloguj się aby komentować