#januszex #jabra #zalesie #technologia
@Tomekku mi captcha na komputerze od chyba pół roku albo i lepiej nie ogarnia działania myszki.
Jak są te kwadraty do klikania to jak kliknę kwadrat to od razu odznacza, więc muszę kliknąć, przytrzymać i wyjechać poza obszar.
A jak przypadkiem zaznaczę to muszę zrobić to samo analogicznie żeby odznaczyć.
Chciałem to zgłosić ale do captchy nie ma żadnej formy kontaktu xD
@Acrivec how to make our life easier
@Tomekku Jabra zamyka/zamknęła dział urządzeń dla klientów detalicznych. Odpuszczają produkcję słuchawek.
@em-te ooo to nie słyszałem, szkoda bo prywatnie dobrze mi się sprawują
@Tomekku też żałuję. Konkurencja w tym segmencie jest silna. Masz Samsunga i Sony, gdzie się Jabra ma zmieścić? Pomijam chińskie marki i fanatyków jabłka.
@em-te jabra już od dawna znajdowała się właśnie w przed ostatnim segmencie - chińskie marki. Nie wyróżniała się niczym na ich tle a często miała wyższą cenę. Z resztą samsung też (w świecie słuchawek) raczej niczym nie imponuje poza próbą wyrzucenia premium designu do w najlepszym wypadku przeciętnych driverów i stanowi "premium chińczyki" ze znanym brandem.
@Tomekku jabra ma super serwis gwarancyjny. Wysłałem zgłoszenie z uszkodzona słuchawka w dzień zakończenia gwarancji. Bez problemu przyjęli zgłoszenie, wybrałem nowy model słuchawek i przysłali nowe na gwarancji. Nie do pomyślenia jeśli chodzi o serwis z Polski.
@Rmbajlo na razie to próbuje zgłosić ale captcha nie działała
Zaloguj się aby komentować