p.s. Filmiki terenwizji oglądałem.
#motoryzacja #offroad #samochody #nissan
Jechałem kiedyś z typkiem Navara seryjną to koleś wyciągał zmoconego Patrola. Miał tylko porządne opony i wyciągarkę. Jak umiesz jeździć to pojedziesz.
@Terrano teść ma Pathfindera 2012 rocznik, kupiony w Kanadzie, obecnie jest w USA ale po powrocie do polski zabiera ze sobą, 4.0 V6, podobno się zbiera ale chla paliwa solidnie, tylko ze tam tak się na to nie zwraca uwagi kiedy za litr płacisz dolara (to tak jakby Polak płacił 1zl za litr przy ich sile nabywczej). Terenowo ujdzie ale na trudniejsze trasy potrzebny lift, większe koła. Trochę im brakuje blokady mechanizmu różnicowego.
@dildo-vaggins no 4.0 to juz spoko motor tylko na polskie realia to nie przejdzie bo trzeba zainstalować podtlenek. A butla sporo zajmie i ograniczy zasięg a to duzy minus w przypadku wyprawowki
@JonesMajoness cos tam sie jeździło
@Terrano 4.0 z podtlenkiem to nie głupi pomysł. 120 litrów benzyny + 120 litrów gazu da Ci spory zasięg! Na stacji zostawisz 1200 ziko ale za to pojeździsz dłuższą chwilę !
@JonesMajoness ale balans miedzy kosztami a dystansem jest średni stad pomysł na zizla tym bardziej ze to znajomi chcą sprzedać. ojej panie jak chcesz się bawić w offroad to serio musisz się przygotować na bycie domowym mechanikiem w sumie nic trudnego na wszystko masz opisy/filmy w necie ale potrzebujesz miejsca na naprawy
@Terrano w teren osobiście wolałbym Land Cruisera. Na pewno droższy w zakupie, ale za to dużo solidniejszy, lepiej dostępne części i modyfikacje, ogólnie większość mechaników je zna. Jeśli mówisz o 2.5 DCI w Nissanie to słaby wybór znany z Navary. Zresztą po Navarze widać, że było kiedyś ich dużo, a teraz praktycznie zniknęły z dróg.
@OperatorGranatnika tak ale za sensowna 120 musisz dać z 60 tys i to minimum. Jeszcze rozważam comandera a patkiem zainteresowałem się tylko dlatego ze to auto znajomych. Co do nawar wydaje mi sie ze bardziej wyginęły ze względu na pękające ramy
Zaloguj się aby komentować