Jak to jest, że inpost co chwilę podnosi ceny za wysyłanie paczek ale wydawać miliony na reklamy to już nie ma problemu? xD Czy jest ktokolwiek w Polsce kto nie słyszał o paczkomatach? Jaki cel mają takie reklamy? xd
#paczkomaty #inpost #mecz
ec35a191-9d10-4585-990e-d98a06da4813
64d338f1-6869-4aed-88de-108ff7deb9f7
DobraKluska

@ElektrolizatorDwuczlonowy jak podniósł ceny to go stać

nogiweza

A czy jest ktokolwiek na świecie kto nie słyszał o Coca-Coli?

ElektrolizatorDwuczlonowy

@nogiweza no właśnie, po co takie wielkie korpo się reklamują? Przecież to nie jest tak, że ktoś se siedzi przed TV i zobaczy reklamę "inpost" i pójdzie nadać jakąś paczkę xD Ale jednocześnie wydają miliony na reklamę i mówią, że nie mają kasy i muszą podnieść ceny xd

ElektrolizatorDwuczlonowy

@nogiweza jeszcze rozumiem, że się Orlen reklamuje, bo jest duża konkurencja na rynku, może się to długoterminowo przełożyć na zyski ale w przypadku paczek ludzie kierują się tym co tańsze lub tym jaki automat mają najbliżej domu.

nogiweza

@ElektrolizatorDwuczlonowy nie znam sie na marketingu ale podobno właśnie tak to działa. Ludzie widząc chwytliwe reklamy jakiegoś produktu chętniej po niego sięgają i przy okazji ta firma nie daje sie przebić mniejszej konkurencji. A inpost ostatnio ma dosyć dużo rywali na rynku.

Legitymacja-Szkolna

@ElektrolizatorDwuczlonowy jakby reklamy nie były opłacalne to by ich nie było, a jak ludzie kierowali by się tym co tańsze to pili by hop cole albo cole original z biedry, a jednak wybierają coca cole. Reklamy zwiększają lojalność klientów wobec marki i patrząc na produkt widzą jakby już go dobrze znali i nie patrzą wtedy tak na cenę.

wombatDaiquiri

@ElektrolizatorDwuczlonowy klienci i tak nie zrezygnują za szybko zanim nie pojawi się realna konkurencja. To mogą szukać gdzie jest próg bólu.

rmk93

@ElektrolizatorDwuczlonowy Orlen jest sponsorem reprezentacji i różnych innych sportów. Wszystkie duże marki napierdalają reklamami na dużych wydarzeniach ale Polak się musi przyjebać do polskiej xD

TomdeX

@ElektrolizatorDwuczlonowy bo kasę wpompowaną w marketing można wrzucić w koszty i odpisać? To samo sponsoring. Pomniejszają dochód.

ElektrolizatorDwuczlonowy

@TomdeX i co im da wpisanie w koszta? Zapłacą 20mln za raklame co pomniejszy im podatek o kilkaset k, super deal xD

Weedler

Na zdjęciu gabaryt B gdzie spokojnie może iść jako A (° ͜ʖ °)

GordonLameman

@ElektrolizatorDwuczlonowy

Kwestionujesz wolny rynek?

ElektrolizatorDwuczlonowy

@GordonLameman nie, kwestionuję sens reklamowania rzeczy które wybiera się na podstawie tego co tańsze lub wygodniejsze. Jak kto inny postawi tyle paczkomatow co Inpost i da 1zl taniej to nikt o InPost nie będzie pamiętał.

Zaloguj się aby komentować