#paczkomaty #inpost #mecz
@ElektrolizatorDwuczlonowy jak podniósł ceny to go stać
A czy jest ktokolwiek na świecie kto nie słyszał o Coca-Coli?
@nogiweza no właśnie, po co takie wielkie korpo się reklamują? Przecież to nie jest tak, że ktoś se siedzi przed TV i zobaczy reklamę "inpost" i pójdzie nadać jakąś paczkę xD Ale jednocześnie wydają miliony na reklamę i mówią, że nie mają kasy i muszą podnieść ceny xd
@nogiweza jeszcze rozumiem, że się Orlen reklamuje, bo jest duża konkurencja na rynku, może się to długoterminowo przełożyć na zyski ale w przypadku paczek ludzie kierują się tym co tańsze lub tym jaki automat mają najbliżej domu.
@ElektrolizatorDwuczlonowy nie znam sie na marketingu ale podobno właśnie tak to działa. Ludzie widząc chwytliwe reklamy jakiegoś produktu chętniej po niego sięgają i przy okazji ta firma nie daje sie przebić mniejszej konkurencji. A inpost ostatnio ma dosyć dużo rywali na rynku.
@ElektrolizatorDwuczlonowy jakby reklamy nie były opłacalne to by ich nie było, a jak ludzie kierowali by się tym co tańsze to pili by hop cole albo cole original z biedry, a jednak wybierają coca cole. Reklamy zwiększają lojalność klientów wobec marki i patrząc na produkt widzą jakby już go dobrze znali i nie patrzą wtedy tak na cenę.
@ElektrolizatorDwuczlonowy klienci i tak nie zrezygnują za szybko zanim nie pojawi się realna konkurencja. To mogą szukać gdzie jest próg bólu.
@ElektrolizatorDwuczlonowy Orlen jest sponsorem reprezentacji i różnych innych sportów. Wszystkie duże marki napierdalają reklamami na dużych wydarzeniach ale Polak się musi przyjebać do polskiej xD
@ElektrolizatorDwuczlonowy bo kasę wpompowaną w marketing można wrzucić w koszty i odpisać? To samo sponsoring. Pomniejszają dochód.
@TomdeX i co im da wpisanie w koszta? Zapłacą 20mln za raklame co pomniejszy im podatek o kilkaset k, super deal xD
Na zdjęciu gabaryt B gdzie spokojnie może iść jako A (° ͜ʖ °)
@ElektrolizatorDwuczlonowy
Kwestionujesz wolny rynek?
@GordonLameman nie, kwestionuję sens reklamowania rzeczy które wybiera się na podstawie tego co tańsze lub wygodniejsze. Jak kto inny postawi tyle paczkomatow co Inpost i da 1zl taniej to nikt o InPost nie będzie pamiętał.
Zaloguj się aby komentować