Ile Częstochowa przepali kasy na promocję przez sport?
czestochowa.wyborcza.plWładze Częstochowy rozpisały przetargi na promocję miasta poprzez piłkę nożną i żużel. Jasne jest, że oferta skierowana jest do Rakowa i Włókniarza, ale wciąż nie znamy kwoty, jaką miasto chce przeznaczyć na ten cel. W budżecie na promocję zapisano ponad 6,8 mln zł, ale na pieniądze czeka też Norwid.
Oficjalnie nie wiadomo, ile miasto chce przeznaczyć na promocję poprzez żużel i piłkę nożną. Z naszych informacji wynika, że Raków i Włókniarz mogą otrzymać po 2,4 mln zł. Mniejsze środki z miasta mogą być problematyczne dla Włókniarza. Klub stracił wielkiego sponsora, bo nowe władze Tauronu nie przedłużyły umowy. Do tego działacze długo zwlekali z nowym sponsorem tytularnym, licząc, że spółka energetyczna zmieni zdanie i przystąpili do rozgrywek jako Tauron Włókniarz, a obecnie jeżdżą jako Krono-Plast Włókniarz. W trakcie rozgrywek klub musiał nawet przeszywać stroje zawodników, bo w najbardziej wyeksponowany miejscu było różowe logo Tauronu.
Ile miasto chce wydać na promocję na Włókniarzu i Rakowie, dowiemy się na początku lipca, wówczas zaplanowano otwarcie ofert. Miasto ma duże wymagania jeśli chodzi o powierzchnie reklamowe, których ma być sporo, a do tego dobrze wyeksponowanych. Przed rokiem Raków próbował zmienić niektóre zapisy specyfikacji przetargowej, ale bezskutecznie. Kluby będą też musiały dostarczyć do magistratu karnety. Włókniarz 50, w tym 20 karnetów VIP i 30 na sektor centralny. Od Rakowa miasto chce po 30 wejściówek na każde spotkanie, w tym 10 najwyższej kategorii.
I ciekawe kto te wejściówki dostanie.
#ekstraklasa #polityka #zuzel #rakowczestochowa #sport
Oficjalnie nie wiadomo, ile miasto chce przeznaczyć na promocję poprzez żużel i piłkę nożną. Z naszych informacji wynika, że Raków i Włókniarz mogą otrzymać po 2,4 mln zł. Mniejsze środki z miasta mogą być problematyczne dla Włókniarza. Klub stracił wielkiego sponsora, bo nowe władze Tauronu nie przedłużyły umowy. Do tego działacze długo zwlekali z nowym sponsorem tytularnym, licząc, że spółka energetyczna zmieni zdanie i przystąpili do rozgrywek jako Tauron Włókniarz, a obecnie jeżdżą jako Krono-Plast Włókniarz. W trakcie rozgrywek klub musiał nawet przeszywać stroje zawodników, bo w najbardziej wyeksponowany miejscu było różowe logo Tauronu.
Ile miasto chce wydać na promocję na Włókniarzu i Rakowie, dowiemy się na początku lipca, wówczas zaplanowano otwarcie ofert. Miasto ma duże wymagania jeśli chodzi o powierzchnie reklamowe, których ma być sporo, a do tego dobrze wyeksponowanych. Przed rokiem Raków próbował zmienić niektóre zapisy specyfikacji przetargowej, ale bezskutecznie. Kluby będą też musiały dostarczyć do magistratu karnety. Włókniarz 50, w tym 20 karnetów VIP i 30 na sektor centralny. Od Rakowa miasto chce po 30 wejściówek na każde spotkanie, w tym 10 najwyższej kategorii.
I ciekawe kto te wejściówki dostanie.
#ekstraklasa #polityka #zuzel #rakowczestochowa #sport