Hyundai nie rezygnuje z fizycznych przycisków.

Hyundai nie rezygnuje z fizycznych przycisków.

NaMasce
Producenci ścigają się w oferowaniu nowych opcji i oszczędzaniu na produkcji. Niestety, właśnie przez to gubią to, co jest najważniejsze dla użytkowników.
Moda na „wielką ekranizację” trwa w najlepsze. W niektórych modelach wyświetlacze montuje się na całej długości konsoli – od lewych do prawych drzwi. No właśnie, na panelach drzwiowych też jest jest stosowany „dotyk”. Tymczasem Hyundai nie rezygnuje z fizycznych przycisków
#samochody #hyundai #technologia

Komentarze (11)

szystah92

@blenderr i bardzo dobrze. Masa podstron na ekranie żeby przejść z ustawień fotela na ustawienia grzania, a później radio.. Taka przyszłość to niewygodna przyszłość

PanW

Panele dotykowe są spoko jeśli wszystkie główne funkcje są pod ręką na panelu, a nie zakopane gdzieś na drugim czy trzecim menu ekranu, coś jak w nowym Tucsonie. Chcesz pogrzebać coś głębiej to sobie ustawisz przed wyjazdem albo na postoju. Nie irytuje to tak mocno.

Szkoda, że zegary dali cyfrowe na ekranie.

b9bc5446-01a7-491c-b20c-588f52d7df69
bekazhejto

@PanW to co odpisujesz to typowy marketingowy bełkot i dwumyślenie. Z jednej strony promuje się te wielkie ekrany , a z drugiej reklamuje się kierownice które mają przyciski i umożliwiają sterowanie podstawowymi funkcjami i multimediami. Ekran jest fajny do wyświetlenia nawigacjii sterowania zaawansowanego, podstawowe funkcje takie jak radio, klimatyzacja, włączanie asystentów powinny mieć przyciski fizyczne

pasta_o_serwerowni

@PanW o boziu, jakie szpetne zegary

PanW

@pasta_o_serwerowni No, masakra. Wyłazi taki prostokątny dynks jak klocek z dupy xD

TEAM

@pasta_o_serwerowni ten środek to jakby jaki sasin projektował...zaczal, nie skończył, a liczniki trzeba było na szybko jakiekolwiek wstawić...

ElGecko

I bardzo dobrze. Ekran dotykowy do podstawowych funkcji to najgorszy koszmar. Dobrze, że wraca się do fizycznych przycisków.

Był taki czas, gdy modne stały się te ekrany, że w wyobraźni malowała mi się już przyszłość, w której np. światła długie czy wycieraczki byłyby włączane z panelu dotykowego z trzeciej zakładki podmenu. xD

szystah92

@PanW ten cały panel środkowy to ekran? Jeśli tak, to fakt, takie rozwiązanie ma większy sens

PanW

@szystah92 Tam jest panel dotykowy po całości ale ekran to tylko to duże w ramce i to mniejsze od klimy niżej, że tak to uproszczę.

CheSlaw

Jeżdżę aktualnie służbowym nowym passatem i poza wielkim dotykowym ekranem jako dotykowe zrobili też wszystkie inne przyciski i przełączniki pod ekranem: regulacja temperatury, siły nawiewu, gdzie ma wiać, itp. Dawno w żadnym samochodzie nic mnie tak nie denerwowało jak to. Żeby cokolwiek ustawić muszę się na tym skupić i oczywiście oderwać na dłuższą chwilę wzrok od jezdni. A już szczytem jest kabel od telefonu (który służy jako nawigacja) - kabel sobie dynda i dotykając tych dotykowych przycisków przestawia co chwilę coś. Jedziesz sobie a tu nagle zaczyna się robić sauna. Patrzysz a tam temperatura nawiewu ustawiona na 28 °C. I tak co chwilę.

Zaloguj się aby komentować