Hejtowcy, chciałbym się wam czymś pochwalić. 

Od jakiegoś czasu tworzę sobie grę na komputery 

Gra nosi tytuł: Walter Adventure
Jest to platformówka w stylu retro z pikselową grafiką i 8bitowymi dźwiękami.

Poniżej krótki filmik z gry, póki co bez komentarza mojego i gadania z wyjaśnianiem, ale nagrywa się coś lepszego. 

Pod filmem jest opis "fabuły" i minimalne wyjaśnienia o niej.

https://youtube.com/watch?v=tEiEO9Qcers

W grze wcielamy się w Waltera, mieszkańca wioski, która stanęła w obliczu poważnego problemu.
Złodzieje ukradli magiczny kamień zasilający portal teleportacyjny kluczowy dla handlu i podróży mieszkańców.
Bez niego wioska jest skazana na izolację.

Walter zostaje wybrany, by wyruszyć na niebezpieczną misję odzyskania kamienia.
Czeka go przemierzanie różnorodnych poziomów, walka z potworami i zmierzenie się z potężnymi Bossami.

Podczas gry gracz napotka wiele wyzwań. Na każdym poziomie pojawiają się różne rodzaje wrogów: chodzący, strzelający, latający, a także ci uśpieni, którzy aktywują się, gdy zbliżymy się zbyt blisko.

Walter, uzbrojony jedynie w swoje nogi, będzie musiał pokonać te przeszkody i przeżyć.

Życia zdobywać można na wybranych poziomach, ale aby gra nie była zbyt łatwa, ich początkowy limit wynosi dwa.

Odblokowanie większej liczby żyć stanie się możliwe w specjalnych miejscach, takich jak przyjazne wioski czy sprzedawcy w dungeonach.

Jeśli gracz straci ostatnie życie, zostanie cofnięty do ostatniego zapisanego Checkpointa.
Przykładowo, jeśli zapis był na poziomie 10, a gracz zginie na poziomie 13, rozgrywkę będzie musiał rozpocząć od poziomu 10.
Gra domyślnie pojawi się na steam'ie, za kwotę około 10$ (czy nawet 5$ zależnie od kursu) tak aby była bliżej 35-40zł
Z wymagań systemowych to jedynie co, to trzeba posiadać klawiaturę i mysz z działającym PC.
Gra będzie także na telefony, więc nie ma dużych czy nawet średnich wymagań systemowych.

#pcmasterrace #gry #indiegamedev #walteradventure #tworczoscwlasna
9

Komentarze (9)

Fajne nawet, zagrałbym.

2 uwagi: poziomy są moim zdaniem zbyt liniowe, korytarze powinny się bardziej rozgałęziać, łączyć, jakieś klucze, zamknięte drzwi tak żeby trzeba się było wracać, to wydłuży też czas rozgrywki.

I w 3:55 sprajty owoców coś się rozjechały

@Kronos +1 @Gagger nie zapominaj ze takie gry wcale nie musza byc pozbawione glebi, produkcje jak Hollywood Knight czy This war of mine pokazaly ze mozna i otwarty swiat pelen sekretow i fenomenalna narracje zaplikowac do tego typu gier. Mi sie podoba czekam na updaty i moze jakies demko na steam. Pzdr

@Kronos wszystko jest ok, po prostu włączyłem za dobre nagrywanie i mi PC działał na 100% z lekkimi lagami, nagrywałem w 8K a nie wiem po co

bo czasami nawet widać jakbym miał 20FPS


Takie korytarze są na 5 poziomie

trzeba iść na sam dół a potem na samą górę

ale jakiś labiryntów nie będzie

Daj znać jak coś sprzedaz. Wydaje mi się że generalnie rynek jest zawalony indyczkami ale ciekawe czy coś z tego wyjdzie

Jaki silnik? Godot?

@na_marginesie - też jestem ciekaw jaki to silnik

@Gagger nice, korzystałeś z jakichś gotowych assetów, czy wszystko od podstaw robiłeś?

@na_marginesie kupiłem jakieś obrazki z 2.99$ i posklejałem w działającą grę

Zaloguj się aby komentować