Wyciekło zdjęcie pierwszego cyber trucka w polsce
@Okrupnik me gusta
@MiernyMirek
-Tesla, przełącz się w tryb ekologiczny
-Załączam LPG
@Okrupnik
ładniejszy od oryginału
@Half_NEET_Half_Amazing jeszcze jak, zapomniałem dodać nagranie z wnętrza tego cuda technologicznego
@Okrupnik
XDDDDDDDDDD
@Half_NEET_Half_Amazing lepsze ale do perfekcji 4467 na blachach zamienić na 2137.
@Okrupnik Złomowałbym
@MarianoaItaliano
co tam żuk
zapomniałeś o Tarpanie
@MarianoaItaliano Pierwsze co powinni zrobić po upadku komuny to pozamykać takie gównofirmy, potem nie wiem? Sprzedać FSO daewoo, FSM FIatowi, ucywilizować jakoś stara, jelcza i autosana (te im akurat wychodziły)
@Half_NEET_Half_Amazing Jeszcze wersja z silnikiem od kurwa jebanego traktoru XD
@Half_NEET_Half_Amazing Fakt, zapomniałem o takim gównie jak Tarpan 239D z silnikiem z traktora. Kurwa.
@Okrupnik Stara spotkała najlepsza możliwa rzecz - kupił ich MAN i jeszcze do niedawna w Starachowicach montowano autobusy MAN, teraz robią chyba te busy małe. Jelcz i Autosan to też były padaki, Autosan zresztą do dzisiaj na państwowej kroplówce.
Najlepiej to nam wyszedł Solaris, tylko szkoda że sprzedali hiszpanom, no ale w Polsce nie było widocznie nikogo kto by zainwestował miliardy w rozbudowę sił produkcyjnych co dał im CAF.
@Okrupnik @MarianoaItaliano
szkoda, że u nas nie wyszło tak jak z Dacią w Rumunii
czaicie proste i tanie samochody dla ludu ze znaczkiem Poloneza na masce jeżdżące po świecie?
@Half_NEET_Half_Amazing FSO chciał kupić GM i robić w nich Ople ale solidaruchom nie podobało się że chcą wypierdolić połowę załogi i zaprzestać produkcji Poldolota, no i wybrali koreańczyków którzy zwyczajnie przeinwestowali i padli wkrótce po tym jak poskupowali te gównofirmy z europy wschodniej. A GM wyszło na tym jeszcze lepiej bo postawili sobie od nowa fabrykę w Gliwicach nie skażoną komunizmem i mentalnością lat 80.
@Half_NEET_Half_Amazing chyba bym się posrał ze śmiechu
2025 rok: Premiera nowego poloneza z tą samą budą od 1997 roku. W ramach modernizacji i przystosowania się do przepisów europejskich zamontowaliśmy wtrysk bezpośredni oraz turbo do 1600 OHV. Oczywiście rozrusznik dalej się blokuje po rozgrzaniu silnika i są 3 punkty podpory wału małe kurwie. Felgi stalowe 14 za dopłatą. Napęd hybrydowy LPG za 1 złoty do końca roku.
@Okrupnik FSO brakowało czegoś świeżego w latach 80 bo klepali to samo przez całe dekady - taki VW kupił Skodę tylko i wyłącznie dlatego że mieli dobry dział R&D i dośc świeżą i udaną Favoritkę na początku lat 90. A co miało FSO? Przestarzałe gówno na włoskiej licencji, wszelkie przejawy kreatywności opierały się o kradzione silniki i części podpatrzone u innych producentów, super - co nie?
@MarianoaItaliano Solidarność zniszczyła FSO, ale to oni wiedzą lepiej. Przeludniony zakład klepiący to samo gówno od lat 60, z kontrolą jakości na poziomie... kurwa żadnym.
Ale chuj, my dyktujemy warunki xD Btw. co to jest gospodarka rynkowa xD
@MarianoaItaliano Favoritka w porównaniu do polonezu to był kosmos. Mimo iż nie była jakoś wybitna, ale niemce zauważyli, że czechosłowacja przynajmniej stara się
@Okrupnik Co do związkowców - patrz tu, ostatnio na YT rzuciło mi się stare Graffiti gdzie Wojciech Szeląg rozmawia z prezesami tych związków zawodowych, no beton totalny bije od tych gości.
https://www.youtube.com/watch?v=iOE3OB-Qfsk
A co do favoritki - u nas był bardzo dobry koncept Beskida, trzeba było go kontynuować i dopracować research ale wygrała gotowizna i wprowadzono Cinquacento, a szkoda. IMHO stracona szansa trochę bo Beskida mogli przekazać FSO skoro FSM robiła już te fiaty.
@MarianoaItaliano miałem cienko, w porównaniu do malucha to był kosmos. O zastąpieniu malucha cienkiem myśleli już w 1986, ale jak to w kraju kwitnącej cebuli ruszyła produkcja CC a malucha dalej tłukli do 2000 XDD
@Okrupnik To też już jest jakiś paradoks że 126p przeżył cinquacento i załapał się jeszcze na początek seicento xD
@Half_NEET_Half_Amazing chyba FSO, Polonez to nie model Toyoty co każdy model miał swój znaczek, to raz XD dwa że hehe dacie są daciami w Europie głównie, na innych rynkach są jako Renault, zaś w Rosji mieli je jako Łada XD no i trzy, i tak by ludzie narzekali - na dacie i skody obecne narzekają to na rodzime nie? XD
@MarianoaItaliano akurat beskidy do czwartej (sic!) wersji prototypu były mechanicznie bardziej maluchami, bo miały ich silniki, mechanikę i osprzęt jak pamiętam, czwarta wersja była na CC i hurraoptymistycznie myślano o produkcji beskida, no ale cóż XD fiat miał w dupie prototypy klecone od czasów spawacza i italo disko
Pierwsze co powinni zrobić po upadku komuny to pozamykać takie gównofirmy, potem nie wiem? Sprzedać FSO daewoo, FSM FIatowi, ucywilizować jakoś stara, jelcza i autosana (te im akurat wychodziły)
@Okrupnik zajebisty deal, jakby go wcale nie wprowadzili ( ͡° ͜ʖ ͡°), FSO nie upadło i tak, w FSM zamykają produkcję, Jelcz żyje bo zamówienia dla wojska, a star czy man też skaczą po karuzeli XDDD już nie wspominam o ZSD/FSD czy jak ich zwać co się zwinęli w 2003 roku z powodu upadłości, dawne FSC zamknęli bo skończyli klepać hąkera i lublina a pasagon yyy następne pytanie XD faktycznie jedynie kto na tym wyszedł w miarę dobrze to FSR, bo przejął ich VW i klepał wozy na nasz rynek a potem na europejski - i robi do dzisiaj XD
@Okrupnik w tym tygodniu jeszcze nie było ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No i nareszcie to jakos wyglada!
Wygląda jakby ktoś zrobił moda z Polonezem do jakiejś gry z PS1
Ten polonezowy przód pasuje do wszystkiego i w kazdym ksztalcie wzmacnia tylko charakter samochodu. Serio tak to widze xD
Gdybym miał za dużo pieniędzy i czasu to jak Boga kocham kupiłbym tą Tesle i zrobił jej przód z poldka albo 125p
W ogole zapchalbym garaż poldkową teslą, lambo i co by jeszcze tu upokorzyć... może jakiegoś customowego Rollsa 😅
Zaloguj się aby komentować