. #heheszki #deheszki #bmw #motoryzacja
cf85b1c2-6ca4-4a8a-bf79-33745809770a
DirtDiver

Najlepszy sposób na taki ogon to musnąć pedał hamulca tak, żeby tylko zapaliły się stopy

AdelbertVonBimberstein

@DirtDiver działa za każdym razem.

cododiaska

POWTARZAM, lewy równoleżnik _jest_do_wyprzedzania!

6fbcc1c8-5bf0-45fb-acfb-c66f95db2bd0
PanPaweuDrugi

@cododiaska śmieszki śmieszkami, ale czasami to strasznie wkurza, a mówię to jako kierowca który nie zapierdala, raczej rzadko przekraczam prędkość. Są takie drogi na których ludzie nagminnie zamulają na lewym pasie jadąc równo z prawym i np. 20 km/h poniżej maks. dopuszczalnej, no ciężko czasem się nie wkurzyć na taką jazdę.

cododiaska

@PanPaweuDrugi Twój samochód na pewno ma wbudowane w kierownicę dwa systemy, które moga pomóc w tej sytuacji.


  • Jeden sprytnie zintegrowany (najczęściej) z dźwignią kierunkowskazu. Wiadomo, jak chcesz skręcić w lewo, naciskasz w dół. Jak w prawo, podnosisz do góry. Jak chcesz jechać prosto, tylko szybciej, to ciągniesz wajchę do siebie. Najlepiej kilka razy.

  • Jak stosowanie pierwszego modułu nie przynosi skutku, to korzystasz z drugiego. Próbujesz tak jakby popchnąć kierownicę w przód, najlepiej naciskając na środek. Też warto powtórzyć kilka razy.

  • Jak zdobędziesz wprawę, to można próbować wersję pro, to znaczy korzystasz z obu systemów na raz.

PanPaweuDrugi

@cododiaska a jak i to nic nie da, to jest taki trzeci system w prawym pedale, należy go użyć aby podjechać tak blisko pojazdu poprzedzającego żeby zobaczyć głupią minę tego debila w jego lusterku wstecznym. Właśnie te trzy elementy to komplet klasycznej szkoły jazdy kierowców BMW.


Zganianie ludzi z lewego pasa to szczyt mentalnej biedy i nie zamierzam tego robić. Najwyżej wyprzedzę prawym jak będzie możliwość.

cododiaska

@PanPaweuDrugi nosz kurcze, coś mi świtało, że jest coś jeszcze. Dzięki za przypomnienie

Zaloguj się aby komentować