@Cybulion kopanie leżącego to nie jest trudna sztuka, wszyscy nabijają się z multipli za jej wygląd zewnętrzny bo przypomina upośledzonego delfina. A jest to wspaniałe pomyślane auto. Natomiast jego głównym problemem jest coś zupełnie innego niż wygląd. Ma koszmarnej jakości wnętrze które się rozłazi, rozpada, rysuje i wygląda jak zużyta reklamówka z biedronki. Jeździłbym gdyby się jeszcze dało znaleźć w znośnym stanie.
@pigoku wszystko jest koszmarne, wygląd, wnętrze, blacha.
@pigoku No wiesz - takie np. Berlingo to też jest przemyślane i bardzo praktyczne auto. A przy tym nie jest tak tragicznie brzydkie. Multipla ma swoje zalety, ale znana jest z głównie jednej cechy...
@pigoku wyszła też multipla 2 i już nie jest taka brzydka. Jest za to tania jak barszcz, bo to nadal multipla XD
@pigoku chyba najwiekszym plusem byla ilość foteli. Jezdziłem pare razy multiplą, środek to jest pomyłka, plastiki same odpadały a nie byl to jakos mocno zaniedbany egzemplarz.
@Cybulion tak wyglądały niesty fiaty z tego okresu. W innych zresztą nie było wiele lepiej
@pigoku a wiem bo i sienną jeżdziłem, uno fire, no elegancji i polotu to tam nie uświadczysz.
@Cybulion akurat uno to jeszcze poprzednia epoka. Uno, tipo, były całkiem dobrze zrobione. Jakość fatalnie poleciała w tych obłych wynalazkach jak Seicento czy Multipla. Te niebieskie i czerwone tapicerki i plastiki które się rysowały od samego patrzenia.
Uno mieliśmy, dzielne auto. Przegrało z rdzą ale bardzo przyjemnie się tym jeździło.
Zaloguj się aby komentować