Kierowca który miał mnie dowieźć na lotnisko, na 2min przed ustaloną godziną anulował kurs, kolejny wyszukany przez aplikację miał być za 15min (lub dłużej, wiadomo jak to jest). Chcąc nie chcąc anulowalem więc kurs i na szybko zamówilem jakąś droższą opcję z bolta żeby przyjechał jak najszybciej.
Uber postanowił mi łaskawie anulować pobraną opłatę za anulowanie kursu przeze mnie (30zl) z tekstem że to pierwszy raz i niech będzie. Absolutnie nie uważają że wydarzyło się coś nie w porządku, wg nich ta usługa tak działa i chuj. A na koniec jeszcze dostałem tekst
Zdajemy sobie sprawę, że nie jest to odpowiedź, jakiej oczekiwałeś. Nie możemy jednak podjąć dalszych działań, dlatego nie będziemy mogli odpowiadać na kolejne wiadomości w tej sprawie.I elo, więcej nie odpiszemy, pierdol się ty i twoje problemy xD
Także powtorzę raz jeszcze, absolutnie nie polecam umawiania ubera na konkretną godzinę bo możecie zostać na lodzie i jeszcze to wy będziecie winni.
#uber #taxi
@emdet - uber jest fajny do napotkania pierwszych problemów - potem to rak - i człowiek wtedy zaczyna doceniać normalną taksówkę
@koszotorobur w Warszawie teraz jest trochę wszystko jedno i to samo bardzo często, bo każdy uberowiec musi mieć licencję. Więc się wymieszało nieco.
@koszotorobur nikt mnie tyle razy nie wyciulał co zwykli taksiarze.
@Amhon - no ja też z taksiarzami niejednokrotnie przez lata miałem przygody w Polsce i za granicą.
Uber jak powstał, to w stanach mi się super jeździło - później się mega zepsuł i nie rozpatrywał normalnie reklamacji.
W Polsce dla mnie to jest mega loteria obecnie ale ze zwykłym radio taxi miałem najmniej problemów po kowidzie tak jak teraz myślę o tym.
Generalnie dotyczy chyba wszystkich jeżdżących na apkach mobilnych. Kilka razy zostałem wystawiony do wiatru, mimo zamówienia kursu na konkretną godzinę. Najlepszy artysta, który po mnie nie dojechał był o godzinie odbioru ponad 50km od miejsca gdzie miał mnie odebrać. Dziś w warunkach, gdzie taksa to początek zaplanowanej wyprawy dzwonilbym na tradycyjne korpo, które ma infolinię i dyspozytora. Kiedyś w rozmowie z kierowcą z apki usłyszałem, że nocnych i porannych kursow na konkretną godzinę kierowcy apkowi nie lubią i nie biorą, bo to im blokuje opcje na lepsze kursy
@big-bolt Ja w takich sytuacjach zamawiam z iTaxi i nigdy nie miałem problemów. Zawsze umówieni dzień wcześniej i przyjeżdżali przed czasem. Kursy w stylu "na dworzec o 4:30".
@Shagwest Dokładnie iTaxi mnie wystawiło przed wyjazdem do innego miasta gdzie robiłem szkolenie o 9:00. Zaplanowałem taxi na 4:30. Przed 5 oddzwonili że gość może dojechać o ... 6:30 i jakby co, to zawsze mogę anulować kurs. Nigdy więcej nie skorzystałem z tej firmy
@emdet W Uberze nie ma zamawiania kursu na wybraną godzinę. To, co oferują, to zaplanowanie wyszukiwania kierowcy na wybraną godzinę. I zaczyna szukać chwilę przed kursem. I albo znajdzie, albo nie.
Tak to działa. Dla mnie też bezużyteczne, ale jednak trzeba czytać, co się klika.
@Shagwest no właśnie przeczytałem. W opisie usługi jest jasno napisane, że o danej godzinie będzie kierowca i tego oczekiwałem.
Ale tak, w praktyce działa to tak właśnie jak piszesz.
@emdet Teraz przeczytałem opis usługi w apce i sam się zdziwiłem. Kiedyś było to napisane wprost, teraz sam bym się nie domyślił.
@emdet dlatego ja przestałem korzystać w ogóle z ubera. W Wawie Freenow jest tańszy, szybszy (w sensie szybciej znajdzie kierowce) i częściej idzie trafić polaka za kierownicą. Dodatkowo odnosze wrażenie, że nie odrzucają tak kursów, jak te brudasy z Ubera. W dupie mam w sumie jakiej narodowości jest kierowca, byle auto nie było rozpadające się i mnie dowiózł bezpiecznie z miejsca A do B. A problem z Uberem jest taki, że zamiast skupić się na poprawie tych punktów o których wspomniałem, to skupiają się na promocji tego całego multi-kulti kosztem podstawowych usług.
Mnie wkur..ili jak raz kierowca po wysadzeniu mnie we wskazanym miejscu pojechał sobie dalej i "nie wyłączył kursu" aby dobić do maksymalnej kwoty z rezerwacji. A ja frajer nie spojrzałem w apce czy się kurs zakończył, bo nigdy wcześniej nie miałem takiej akcji. Próbowałem reklamować, ale za każdym razem: kwota kursu mieściła się zaprezentowanej przed potwierdzeniem kursu, więc spierdalaj frajerze. A to, że kurs się skończył 3km od wskazanego miejsca, to już ich nie interesowało.
Teraz jeszcze spamują jakąś gównianą usługą abonamentową - no już biegne Wam płacić tempe 8=======o
@emdet Uber się ostatnio mocno skiepścił, książęta Orientu odrzucają kursy jak leci, bo przecież kurs za 3 dychy w obrębie dwóch sąsiadujących dzielnic to za mało i często musisz czekać kwadrans lub dłużej jak ci przyjedzie auto z drugiego końca miasta.
@emdet miałem niemal ze identyczna sytuacje z boltem, tez zamowilem kurs na lotnisko na konkretna godzine, kiedy wyszedłem przed czasem na miejsce i wciagłem fon zobaczyłem ze kierowca wziął moj kurs a ja powinienem byc w aucie, bo pokazana juz była trasa na lotnisko. Tak wiec jakis kierowca zaznaczył sobie ze odebrał mnie jako klienta i jezdził sobie po miescie co było widac na aplikacji, pewnie juz z klientami z ubera bo oni czasto jezdza na 2 aplikacje. Musialem dzwonic i gadac z indyjskim działem obslugi zeby dostac zwrot xd
Nie no, jak na lotnisko, to tylko normalne taksówki. Na szczęście jeszcze są
Gdyby ktoś z Was kiedyś chciał zamawiać taksę na konkretną godzinę - serdecznie zalecam nie korzystać z Ubera.
@emdet kolego, no trochę truizmy tu piszesz ale może faktycznie nie każdy korzystał w życiu z ubera i nie wie jak wygląda proces zamawiania przejazdu
Zaloguj się aby komentować