@myoniwy no to raczej będzie jeden z ostatnich bo najprostszy element. 2 zawałkowane blachy i ew toczony element który będzie to trzymał od zimnej strony. Większym cyrkiem jest zrobienie łopatek, dysków je trzymających, i pudła do trzymania szpuli (tak się nazywa element silnika turbinowego ten z łopatkami i turbiną cały "wał"). Dumałem nad ciśnieniowym wtryskiem aluminium ale podejrzewam że inwestycja by wymagała 10 tek tysięcy zł jak nie 200.
Podpowiada mi to film z montażu modelu silnika, co ciekawe z metalu jest wiele części.
A jeszcze są elementy jak wsporniki szpuli i kierownice które zapobiegają dekompresji (to te elementy z łopatkami pomiędzy ruchomymi łopatkami)
@myoniwy tylko teraz, czy łopatki z mieszanki alu z formy ciśnieniowej wytrzymają ~20krpm?... chodzi o te 3 pierwsze rzędy frontowe najdłuższe, mają 74 do 61mm druga od początku waży wg profilu pojemności alu 2,7g/cm3 10,2g, co daje na same łopatki w drugim rzędzie ~286g wydaje się nie dużo, ale jednak nieco dużo.
Zaloguj się aby komentować