Dlaczego niektórzy Olimpijczycy ubierają się w czarne ubrania bez żadnego logo?

Dlaczego niektórzy Olimpijczycy ubierają się w czarne ubrania bez żadnego logo?

CNBC
Nie wszyscy uczestnicy zawodów sportowych mają szanse na kontrakty z wielkimi markami typu Nike, Adidas lub Asics, a koniec końców i tak występują w ich ubraniach, robiąc za darmową reklamę.
Firma Bandit Running chce to zmienić, i postawiła na odważny krok: Unsponsored Project, dzięki któremu mają nadzieję na zmianę skostniałego świata sponsoringu sportowców, wspierając tych, którzy nawiążą z nimi współpracę. A przy okazji robi sobie dzięki temu świetny marketing.

#sport #igrzyska #igrzyskaolimpijskie #marketing
Wrzoo userbar

Komentarze (9)

Wrzoo

PS. Dziękuję @bojowonastawionaowca za ustawienie odpowiedniej kategorii! Nie ogarnęłam

ramen

@Wrzoo Hehe, bardzo sprytne: brak loga i czarny kolor, oznacza markę Bandit Running. To docelowo może się ciekawie rozlać po świecie i każdy, kto w przyszłości wystąpi w nieobrandowanym czarnym stroju będzie kojarzony z tą marką.

NiebieskiSzpadelNihilizmu

@ramen ano Chociaż pytanie czy takie "bandity" staną się synonimem produktu tak jak to jest z "adidasami", "pampersami" i inną "colą". No i najważniejsze- czy dotychczasowi producenci nie zaczną z tym "walczyć", bo wyczują, że ktoś na pewnym momencie może wpaść na pomysł całkowitej unifikacji strojów i stracą wtedy możliwość przyklejania swojego logo na strój zawodnika

ramen

@NiebieskiSzpadelNihilizmu Kto wie, czy tak nie będzie... Olimpiada dopuszcza wyłącznie logotypy na sprzęcie sportowym (rakiety tenisowe, piłki, kije, narty itp.) i strojach. Innych reklam nie ma.

Navane

@ramen wychodzi na to, że ich mimowolnie sponsoruje bo od lat kuluje tylko koszulki bez loga

znany_i_lubiany

marketing brandu bez brandingu, tldr.

Zaloguj się aby komentować