@DiscoKhan prosił, żeby odwracać drużynę z kierunkiem ruchu, na szczęście to było w miarę proste i w sumie może działać dla każdej postaci - Janusza i przeciwników też, także z funkcji odpowiedzialnych za input gracza mogę skasować kod, który odwraca sprajta głównego bohatera, skoro robię to w klasie nadrzędnej a jak dam przeciwnikom wykrywanie postaci to też powinno zadziałać (jeśli piszę bełkotliwie to dlatego, że jestem chory od 2-3 dni) https://youtu.be/50gvpeh013Q #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
Tylko_Seweryn

@MrGerwant polskie final fantasy

wombatDaiquiri

@Tylko_Seweryn tylko lepsze

wombatDaiquiri

@MrGerwant fajne! Myślałeś o pochyleniu kamery żeby widok był lekko "od góry" jak w klasycznych rpgach? Rozumiem że to PoC i "myślałem" nie równa się "już zrobiłem" jak coś.

MrGerwant

@wombatDaiquiri Wszcześniej kombinowałem trochę z kątem kamery, ale nie podobała mi się perspektywa postaci i obiektów w grze przy takim widoku, więc uznałem, że tak jak teraz jest git (tak wgl to kamera nie jest całkiem na płasko - jest 5 stopni od góry)

MrGerwant

Kurde, jest mały problem - z racji, że korzystam z wektora prędkości komponentu ruchu, który ma rotację globalną przy obróceniu kamery może być tak, że postać idzie w prawo a patrzy w lewo

MrGerwant

Udało się, trochę się z tym namęczyłem a wystarczyło tylko sprawdzić, czy kąt "yaw" kamery jest dodatni i w takim przypadku odwrócić wartość boola, który determinuje czy postać jest odwrócona w lewo https://youtu.be/YKK7PjGgoAE

UmytaPacha

@MrGerwant jest zbliżenie na bęben - jest piorun

MrGerwant

@UmytaPacha kamera w unrealu działa tak, że jeśli coś ma z nią zdrerzenie (chyba że ma ustawione ignorowanie kamery) to wtedy przysuwa się bliżej - dlatego jak janusza zasłaniają inne postacie to przybliża mu bebzona

UmytaPacha

@MrGerwant nie waż się tego naprawiać!

MrGerwant

@UmytaPacha Ani śmię, mógłbym jeszcze zepsuć co innego

Mr_Swistak

Jak coś to mam z 8 lat expa w unity, także jak złapiesz jakieś problemy to dawaj znaki na PW ;D chętnie przy tym pomogę

MrGerwant

@Mr_Swistak Robię na Unrealu więc nie wiem na ile byłbyś w stanie pomóc, ale dzięki

Zaloguj się aby komentować