@MrGerwant polskie final fantasy
@Tylko_Seweryn tylko lepsze
@MrGerwant fajne! Myślałeś o pochyleniu kamery żeby widok był lekko "od góry" jak w klasycznych rpgach? Rozumiem że to PoC i "myślałem" nie równa się "już zrobiłem" jak coś.
@wombatDaiquiri Wszcześniej kombinowałem trochę z kątem kamery, ale nie podobała mi się perspektywa postaci i obiektów w grze przy takim widoku, więc uznałem, że tak jak teraz jest git (tak wgl to kamera nie jest całkiem na płasko - jest 5 stopni od góry)
Kurde, jest mały problem - z racji, że korzystam z wektora prędkości komponentu ruchu, który ma rotację globalną przy obróceniu kamery może być tak, że postać idzie w prawo a patrzy w lewo
Udało się, trochę się z tym namęczyłem a wystarczyło tylko sprawdzić, czy kąt "yaw" kamery jest dodatni i w takim przypadku odwrócić wartość boola, który determinuje czy postać jest odwrócona w lewo https://youtu.be/YKK7PjGgoAE
Zerknąłem tylko...
@MrGerwant jest zbliżenie na bęben - jest piorun
@UmytaPacha kamera w unrealu działa tak, że jeśli coś ma z nią zdrerzenie (chyba że ma ustawione ignorowanie kamery) to wtedy przysuwa się bliżej - dlatego jak janusza zasłaniają inne postacie to przybliża mu bebzona
@MrGerwant nie waż się tego naprawiać!
@UmytaPacha Ani śmię, mógłbym jeszcze zepsuć co innego
Jak coś to mam z 8 lat expa w unity, także jak złapiesz jakieś problemy to dawaj znaki na PW ;D chętnie przy tym pomogę
@Mr_Swistak Robię na Unrealu więc nie wiem na ile byłbyś w stanie pomóc, ale dzięki
Zaloguj się aby komentować