Jakie auto ze swojej "kariery" motoryzacyjnej najlepiej wspominacie? Jest jakieś, którego sprzedaży/utraty żałujecie?
U mnie od roku takaż Kijanka - skromniej, niż w pierwotnych planach, ale nie żałuje niczego - świetne auto, nic dodać, nic ująć. Żadnych problemów od zakupu, tylko lać i jeździć. Miłej nocy
#motoryzacja #samochody /tag/hejto
@vault_dweller o jezu stinger, jedyne auto które sprzedalem najszybciej jak tylko mogłem.
niby wszystko ok, ale strasznie niewygodne, wszystko nie na miejscu, bagażnik niby pojemny ale znowu strasznie nieustawny.
@mickpl To nie Stinger, to ProCeed (2019, 1.5, 158KM). Nie kupiłbym Stingera, pomimo tego, że podoba mi się linia, ale jeśli chodzi o funkcjonalność, to podzielam jak najbardziej Twoje zdanie.
@vault_dweller fiat stilo 1.2 2002r
Jako tako jeździ
Yaris 2019 mocarne 1.0 najulane 22 tys, kibel x-max 300 2018/2019 40 tys.
@vault_dweller Honda Civic IX 1.8 VTEC AT
Za 3 lata planuję Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 AT
@vault_dweller Najbardziej żałuję sprzedaży volvo 460 1.9D z 1996 roku. Piękne, niezawodne auto :)
@domofon Szanuję, bardzo podoba mi się tamten okres Volvo. Jak na tamte lata, 440 i 460 miały duże spektrum konfiguracji wyposażenia, szczególnie w porównaniu do konkurencji w swoim segmencie. ABS, kontrola trakcji, elektryczna regulacja foteli, szyb, podgrzewane siedzenia, klima, 5-biegowy automat, pamięć foteli, wbudowane i opuszczane z tylnej kanapy foteliki dla dzieci.
Szkoda, że w coupe z tamtego okresu nie wykorzystali potencjału na ładne, trzydrzwiowe auto (aczkolwiek to tylko moja opinia). Z coupe natomiast uwielbiam C70 i rozważałem długo zakup, ale zdecydowałem się na inną kupejke.
Sam miałem szansę odziedziczyć Volvo 740 po dziadku (rok produkcji na pewno przed 90tymi, diesel). Niestety koniec końców, dostał je ktoś inny z rodziny. Piękna maszyna, kojarzy mi się z wyjazdami na wakacje i permanentnym zapachem waniliowego Wunder-Brauna w środku
@Heterodyna: UFO jest całkiem spoko, jedyny model, który wydaje mi się absurdalny, to ten z potrójnym wydechem umiejscowionym na środku ^^
Natomiast co do Mazdy 6 - agresywny grill robi robotę, do tego podobają mi się te śliczne zakrzywienia na nadwoziu i ogólna spójność. 3 gen. po lifcie to już w ogóle przekocur, za takie pieniądze to chyba jeden z lepszych wyborów w tej klasie, szczególnie, że jest ponoć dość mało awaryjna.
Natomiast pierwsza "szóstka" to taki generyczny samochód segmentu D. Na zewnątrz jeszcze jakoś to wyglądało, ale w środku średnio, takie pomieszanie Renault (wyloty powietrza) z Fiatem Ducato (zegary w uboższych wersjach), na dodatek trzeszczy wszędzie, gdzie tylko możliwe po kilku latach. Jeździłem chwilę służbowym i było "meh".
@SuperSzturmowiec: Ta Yariska jest świetnym przykładem auta, które w latach 90' było po prostu brzydkim kaczątkiem, natomiast po 2015 przemieniło się w dorodnego łabędzia. Tak samo jak Mercedes A klasa po 2012, czy Ford Fiesta po 2016
@vault_dweller aktualnie mitsu asx mivec 2l
Od nowości przez trzy lata do teraz 80k nabiłem, dla mnie fajna toka, wysoki prześwit, bdb widoczność, wygodny i dosyć komfortowy pojazd. AA po ostatnim update jeszcze bardziej mi podpasował.
Niesamowicie przewidywalny w eksploatacji (tylko tankowanie i serwisy).
Miałem przez 8 lat lancerka 1.8 sportback i wziąłem tego asx, bo w lancerze tylko żarówki i komplety tarcz i klocków zmieniałem (oprócz serwisów)
Odpukać, ale szykuje się powtórka z rozywki.
Na minus pięciobiegowa skrzynia i brak schowków w boczkach tylnich drzwi. Poza tymi rzeczami spełnia moje wymagania.
@vault_dweller >UFO jest całkiem spoko
UFO o VIII gen
Cytowanie przestało działać, czy coś źle robię?
@vault_dweller nissan rogue awdSv 2014
W planach durango albo ram 4x4 HEMI. Po tym dopiero jak skończę budowę i odłożę poduszkę ale na pewno przed 2035. Dodatkowo wtedy jeszcze jakaś popierdolka EV dla różowej do miasta.
@jarezz
albo ram 4x4 HEMI
O to to
Najlepiej wspominam Lanosa, serio!
A na co wymienię aktualny samochód? Zapene na kolejnego Lexusa bo dobrze się w nim czuję
@vault_dweller widzę że podobnie xD
Honda Civic IX 1.8 VTEC AT
@Heterodyna to CVT? Jak się tym jeździ? Nie muli ta skrzynia?
@michalnaszlaku propsy za lanosa. Gdy mój dziadek w 99 roku zdecydował sie na nówkę to cała rodzina pukała się po głowie. Po jakimś czasie nikt już na niego nie powiedział złego słowa. Niesamowicie wdzięczne auto.
@vault_dweller spadłeś mi z nieba bo zastanawiam się nad proceed. Są jakieś minusy albo coś cię w nim denerwuje?
@vault_dweller
@dzazder młodszy brat pozdrawia
@vault_dweller
Crx ED9 - czeka na remont blacharski
EP2 - dzielnie wozi do pracy
Plan jest zmienić na coś nowszego w tym roku ale bez ciśnienia. Chodzi po głowie Civic 8 / Megane 3
@vault_dweller renault Clio III użytkuje 2 lata i jedyne co naprawiłem to łożyska w tylnych kołach i zaworek zwrotny (kupiony w rolniczym za 1,5pln) w odmie.
Minusy, brak 6 biegu
Dopóki poważnie się nie psuje, nie rdzewieje ani nic, nie mam zamiaru zmieniać
@vault_dweller honda crv 2013. Miałem tez Lexusa GS 300 ale najlepiej wspominam octavie w kombi 1.4 tsi 2018. Następne auto to bedzie passat 2.0 w kombi. 4x4 DCC, ACC I DSG
@vault_dweller, „wunder-braun”?
@vault_dweller 350z, wcześniej też zwykle nic nudnego, ale nie chce mi sie 25 aut wymieniac xD
@Jira 5-stopniowa przekładnia planetarna ze sprzęgłem hydrokinetycznym.
CVT w Civikach jest od X generacji
Hmmm sam nie wiem którego bardziej żałuje albo e46 Cabrio 3.0 polift ori mpower albo Xj przekonała z liftem 6 cali
@dzazder Szanuję, szanuję. U mnie aż tak często tego koloru nie widać, pomimo, że to chyba najładniejszy z całej palety. Szary jest taki sobie, czerwony za bardzo jebie po oczach. W tym Neptune Blue chyba najlepiej widać kształty
@szymek Na ten moment naprawdę ciężko mi powiedzieć coś negatywnego o tym aucie. Gdybym może na siłę miał się doczepić, to może niektóre elementy wewnątrz (trochę plastikowate), ale tak wszystko jest okej. Mechanicznie w ogóle nie mam żadnych zastrzeżeń. Zrobiłem nią dopiero 28k przebiegu, ale jest z dobrego źródła (w rodzinie mam pracownika w sprzedaży w Kii), więc nie było tam żadnych usterek itp.
@Kubilaj_Khan Też zastanawiałem się nad VW, dokładnie nad CC, ale miałem pewniejszą opcje Kijanki. Passaty po B7 są bardzo ładne.
@NuklearnySzpadel - oczywiście chodziło mi o choinki zapachowe, a nie o wychwalanie byłej żony Adolfa H
@Niggauke moim zdaniem 350z jest o krok od kultowości i eksplozji cen. Za rok 20 lat od debiutu, jest ich coraz mniej. Główne auto w Underground 2 i fura antagonisty z Tokio Drift. Sto patyków za ładny egzemplarz to kwestia kilku lat.
@CoryTrevor 78% wzrostu w cenie od 2020r. Tutaj ciekawy artykuł na temat 350z właśnie: https://www.hagerty.com/media/market-trends/2023-bull-market-pick-2003-08-nissan-350z-nismo/#:~:text=Average%20%232%20values%20for%20the,which%20doubled%20in%20that%20time.
@vault_dweller czyli potwierdza się to co pisałem, ten pociąg już odjeżdża. Biorąc pod uwagę, że przy odrobinie samozaparcia da się kupić 350z za około 50k to może się okazać, że jest to jeden z sensowniejszych pomysłów na lokatę kapitału.
@CoryTrevor przy tych waszych cenach w pl to tego za 50k bym palcem nie tknął, bo to bedzie ruina znajac polskie warunki przy tej cenie
@CoryTrevor Ja trochę żałuje, że nie trzymałem e60 i e36, ale no też nie mam jakiegoś pojemnego garażu i nie przewidziałbym, że za e36 (coupe, 2.8) mógłbym niedługo wołać 30k, a nie 15k
e46 też dobija do statusu youngtimera i ciężko o ładny egzemplarz w coupe z 2.8 czy 3.0 (nawet 2.5 stoją dość wysoko), a e36, które idzie też ostro w górę, jeszcze kilka lat temu było prześmiewane jako burakowóz (aczkolwiek mi coupe zawsze się podobało, kebab już trochę mniej).
@Terrano (tak wołam, bo pisałeś o e46)
Z ciekawości sprawdziłem, jak najbardziej przereklamowana giełda youngtimerów wyceniła niektóre z powyższych na ten moment (gieldaklasyków.pl, czasem się trafią perełki):
-
e46 320CI, 03r. ładnie wyposażony, shadow line - 35000zł - https://bit.ly/3EYXOTH
-
e46 2.0CI, 00r. - 49500zł - https://bit.ly/3SQIDBD
-
e36 touring 1.8l, 98r. - 24900zł - https://bit.ly/3EXdruK
-
e36 w kompakcie, 1.6l, 96r. - ja wiem, że nalatane tylko 58kkm, ale 37500zł... - https://bit.ly/3ZsDpPm
-
e39 2.8 99r. - 65000zł - https://bit.ly/3YmxZ73
-
e39 2.8 96r. - 55000zł - https://bit.ly/41KDfEk
-
e39 528I 99r. - 59000zł - https://bit.ly/3SLHRpL
O e30 nawet nie ma co pisać, od kilkunastu lat coraz rzadsze i coraz droższe.
Racja, szkoda E36. Coupe z R6 pod maską to już naprawdę rarytas. Chcąc wyprzedzić fakty warto rozejrzeć się za E39 z V8. To już ostatni gwizdek na rozsądny zakup.
Ja mam E32 z przebiegiem 178000km, musiałbym dostać kosmiczną ofertę żeby w ogóle rozważyć sprzedaż.
@CoryTrevor Mojemu dobremu znajomemu sprzedał nasz były wspólny szef właśnie e39 z 3.5 V8, w shadow line, na BBSach 20", pełne wyposażenie (oprócz chyba telefonu, ale to na plus) za... 10k (w 2012 roku). Tak, dziesięć patyków
E32 też mi się podoba, to auto aż pachnie latami 80/90tymi i gangsterką
Zaloguj się aby komentować