Czemu lidle i bierdonki zakres napojów mają ograniczony do kilku własnych podróbek i kilku słabych produktów?
Kiedyś pełno i kolorowo a teraz? Monotonnie i gównianie jak przyw większości produktów.
Jeżeli mam ochotę na takiego gnojka to zawsze trzeba dymać dalej
#sklepy
Kiedyś pełno i kolorowo a teraz? Monotonnie i gównianie jak przyw większości produktów.
Jeżeli mam ochotę na takiego gnojka to zawsze trzeba dymać dalej
#sklepy
@Anty_Anty podejrzewam, że wąski asortyment to niższe koszty.
sprzedaje się to, co się sprzedaje
@Anty_Anty zderzyles sie z twarda reka marketingu (w przypadku biedry i lidla skutecznego), mam nadzieje, ze pomoglem
@Anty_Anty mnie bardziej zastanawia dlaczego absolutnie wszystkie firmy od napojow muszą dawać do wszystkiego cukru w opor. Ze niby kwasny rabarbar sie by nie sprzedał?
@Tylko-Seweryn tu też chcesz politykę?
Zaloguj się aby komentować