Czemu lidle i bierdonki zakres napojów mają ograniczony do kilku własnych podróbek i kilku słabych produktów?
Kiedyś pełno i kolorowo a teraz? Monotonnie i gównianie jak przyw większości produktów.
Jeżeli mam ochotę na takiego gnojka to zawsze trzeba dymać dalej
#sklepy
a0203118-5692-490d-8acd-f7049fc559b9
Lubiepatrzec

@Anty_Anty podejrzewam, że wąski asortyment to niższe koszty.

slawek-borowy

sprzedaje się to, co się sprzedaje

Pirazy

@Anty_Anty zderzyles sie z twarda reka marketingu (w przypadku biedry i lidla skutecznego), mam nadzieje, ze pomoglem

GrindFaterAnona

@Anty_Anty mnie bardziej zastanawia dlaczego absolutnie wszystkie firmy od napojow muszą dawać do wszystkiego cukru w opor. Ze niby kwasny rabarbar sie by nie sprzedał?

Anty_Anty

@Tylko-Seweryn tu też chcesz politykę?

Zaloguj się aby komentować