Cmentarzysko elektrycznych, zielonych skuterów, którym skończyły się baterie.
Ponieważ wymiana baterii jest bardzo kosztowna, skutery elektryczne, które osiągnęły koniec cyklu życia baterii, są całkowicie porzucane, a ich utylizacja w jakikolwiek inny sposób byłaby niebezpieczna i kosztowna.
Przyjazny dla środowiska transport EV.
#ekologia #swiat #technologia
https://streamable.com/w7e06n
Kanciak

@Arkadian zielona przyszłość xD

dildo-vaggins

@Arkadian już nie wspomnę o wykorzystywaniu dzieci w kopalniach litu i kobaltu w Afryce. Oczywiście unia gejropejska będzie mieć polucje na myśl o „czystej” energii, bo przecież nie widać cierpienia dzieci w kopalniach.

SunSenMeo

Ty wierzysz w to że oprócz garstki fanatyków ktoś przejmuje się losem innych ludzi? Kiedyś słyszałem że każda zbiórka pieniędzy na jakieś cele jest zawyżana by ludzie czuli "potrzebę" pomocy skoro już tylu ludzi wpłaciło. Ile w tym prawdy, nie wiem ale brzmi logicznie. Europa to burdel sterowany z zewnątrz.

pozdrawiam_was_ciule

Łykajcie dalej propagandę, wyjdzie wam na zdrowie:

https://lithuania.postsen.com/trends/amp/58534


https://www.snopes.com/fact-check/electric-scooter-bike-abandoned-graveyard/


@Arkadian nie jest ci kurwa wstyd wrzucać fejki?


Że już nie wspomnę że baterie nie są aż tak drogie i firmy mogą sobie pozwolić na ich wymianę, więc skąd kurwa pomysł że ktoś z tego powodu zezłomuje działający pojazd?

kepulg

@pozdrawiam_was_ciule - super się czyta to śledztwo przeprowadzone przez snopes.com, dzięki za linka, będę tam częściej zaglądał

SuperSzturmowiec

@Arkadian ale choćby odzyskać koła itp nie opłaca się? kij z bateriami ale reszta?

moderacja_sie_nie_myje

@SuperSzturmowiec A po co odzyskać używane koło, pierdolić się z transportem, zmianą gumy, testowaniem jak można z Chin nowe zamówić?

SuperSzturmowiec

@moderacja_sie_nie_myje a te cmentarzysko to gdzie stawiam właśnie na chiny i lokalne kraje? Pewnie nawet u nich taniej jest nowe wyprodukować niż przetwarzać itp. A co z złomiarzami? nie ma tam?

Arkadian

@SuperSzturmowiec Opony pewnie do niczego się nie nadają, Felgi pewnie z jakiegoś taniego materiału i jakby przyszło to rozebrać sprawdzić które się nadają do użytku, usunięcie rys i zadrapan, nanoszenie farby i zatrudnienie dodatkowych osób które zajmą się tym wszystkim, więc pewnie po chłodnej kalkulacji przy ponownym odzyskaniu niektórych elementów wychodzi im na zero lub taniej po prostu wziąć nowe. Same te skutery wyglądają na jakieś dość tanie. To wygląda na jakąś Azję, ale też jakieś normy wprowadzenia na rynek takiego skutera obowiązują i taki odzysk to gra warta świeczki.

moderacja_sie_nie_myje

@SuperSzturmowiec To są Indie albo Bangladesz. Do Chin raczej trafiają odzyskane, wartościowe surowce, które zresztą są skupywane z całego świata. Recykling jest opłacalny tylko wtedy jak są do niego dopłaty albo opiera się na niewolniczym wręcz wyzysku biedoty z ubogich krajów.

ivanar

Moedo to fejk, w Chinach weszły przepisy ograniczające ilość hulajnóg elektrycznych skuterów elektrycznych i czegoś tam jeszcze i po prostu gdzieś mus musieli w miesiąc tysiące tych elektrycznych pojazdów wyciągnąć z obiegu no i gdzieś składować więc po prostu położyli na placu docelowo pewnie wrócą w obieg jak te co są w obiegu się zużyją

libertarianin

@grv czyli klasyczny fejk

woohoo

@Arkadian usuń to na boga ( ͠° ͟ʖ ͡°)

Konto_serwisowe

Lol, bateria do takiej hulajnogi to max parę stówek. Innymi słowy z 30% wartości hulajnogi. Zresztą jak już ktoś wyżej napisał fejk, i to z tych ordynarniejszych.

fd0c48d1-5f17-4a8e-9d45-34ba9f7243bf
InstytutKonserwacjiMaryliRodowicz

@Arkadian jest też cmentarzysko samochodów ale tylko dlatego, że firma splajtowała i nie ma kto się tym zająć

staryhaliny

https://youtu.be/J05b95lpaUk


Overhead pictures taken in California and Detroit show super-size car parks as Volkswagen struggles to store 350,000 cars that have been bought back from US customers and mothballed.


The cause of the logistical nightmare facing the German car maker was choosing to cheat strict emissions tests in America.

Zaloguj się aby komentować