#ciekawostki #ciekawostkihistoryczne #historiajednejfotografii #usa #historia
Szklany dach Forda z 1947 r
W Los Angeles wprowadzono „szklane” (Plexiglas) dachy do kabrioletów, podobne do „blistrów” i „bąbelków” produkowanych przez tę samą firmę do samolotów bojowych. Blaty mocuje się w tych samych punktach, co zwykłe płócienne blaty i można je łatwo zdjąć w celu przechowywania w rodzinnym garażu.
Wyprodukowane przez Fabriform Corporation z Bayseville w stanie Ohio, dystrybuowane są przez lokalną agencję Forda.
Szklany dach Forda z 1947 r
W Los Angeles wprowadzono „szklane” (Plexiglas) dachy do kabrioletów, podobne do „blistrów” i „bąbelków” produkowanych przez tę samą firmę do samolotów bojowych. Blaty mocuje się w tych samych punktach, co zwykłe płócienne blaty i można je łatwo zdjąć w celu przechowywania w rodzinnym garażu.
Wyprodukowane przez Fabriform Corporation z Bayseville w stanie Ohio, dystrybuowane są przez lokalną agencję Forda.
Ale przez to musiało grzać w słoneczne dni...
@moll ciekawe co jest gorsze: to czy auto z dachem. Szklany dach niby szklarnia, rozgrzana blacha też robi swoje...
@InstytutKonserwacjiMaryliRodowicz chyba to. Jednak jak soczewka to działa
@moll Jak soczewka to punktowo 1000 stopni a inne chłodniejsze, czyli średnio na całą objętość kabiny wyjdzie tyle samo energii. Dziury w fotelach to trochę przypadł.
@InstytutKonserwacjiMaryliRodowicz zdecydowanie
zgadza się: capi
Mobilna czeska sauna
Zaloguj się aby komentować