Chciałbym się drugi raz pochwalić swoją pracą.
Dwa dni temu stworzyłem poziom do gry #vr
Małe biuro, w którym ukryte są przedmioty do otwarcia drzwi aby przejść na kolejny poziom.
Gra typu Escape Room, w stylu lekkiego horroru i zagadek.
Fabułą gry jest ucieczka z własnego umysłu (stąd nazwa), jesteś detektywem, który po wypadku wylądował w śpiączce i od teraz poruszasz się po swoich wspomnieniach, musisz odnaleźć drogę do wyjścia aby móc wrócić do życia.
Przemierzasz poziomy z biurem detektywa, posterunku policji, swojego domu, czy nawet miejsc zbrodni.

Dzięki takiej fabule mogę stworzyć różnorodne poziomy bez ograniczeń, mogą to być mieszkania, czy nawet miejsce szalety w stylu horroru jako miejsce zbrodni, daje mi to także możliwość do wstawienia na mapę obiektów straszących ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przez dwa dni, zdążyłem dodać do gry kilka bardzo ważnych technik, takich jak ukryte drzwi z dźwignią, klucze do otwierania drzwi, szuflad, szafek.
Tak samo jak przenoszenie przedmiotów w odpowiednia miejsca aby wywołać akcję w świecie gry.

Niektóre elementy służyć będą do odpowiednich działań, jak na przykład zaprezentowane na filmie odkładania warcabów na miejsce, aby wyświetlić blok z instrukcją w świecie gry.
Będą one służyły na przykład do odkładania rzeczy na wagę i uruchamiania przedmiotów, kompletowania puzzli.

Najbardziej zadowolony jestem z ukrytych drzwi, z których można zrobić sekretne pokoje, przejścia i inne rzeczy, jak na przykład otwieranie zsypu w suficie, ścianie i wyrzucanie stamtąd kluczy, elementów układanki jak na przykład dźwignie do przekręcania mechanizmów.

To co widać na filmie to 4miesiące nauki programowania w UnrealEngine5 i miesiąc pracy przy tworzeniu mapy, uczeniu się mechanik VR
W planach mam dodać jeszcze więcej mechanik, jak łączenie przedmiotów w jeden, który wykorzystać można do kolejnych celów.
Elementów do burzenia, ponieważ nie zawsze trzeba szukać klucza a wystarczy rozwalić drzwi.
Czy w późniejszych cięższych etapach zgrywania kilku elementów aby można było wykonać jedną akcję jak na przykład użycia magnesu na ścianie o odpowiedniej godzinie aby odblokować zamknięte drzwi.
https://youtu.be/Hi0Tlpl6wI4
Dodaje także tag do obserwowania i czarnolistowania jakby kogoś męczyły te wpisy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
! #pcmasterrace #gry #oculus #virtualreality #oculusquest #programowanie #komputery
Zielczan

@Gagger w jaki sposob sie to debuguje na VR? odpala sie z kompa czy apke z gogli?

Gagger

@Zielczan Musisz odpalić silnik, a następnie w silniku ustawić, że nie ma to być "Standalone Game/Selected ViewPort" czyli gra w oknie silnika, tylko symulowanie gry w goglach wirtualnej rzeczywistości "VR Preview"


Następnie musisz założyć google i połączyć się z komputerem, zarządzać nim z poziomu gogli.

Wtedy gra odpala się jak każda inna w VR, nie widzisz silnika gry, tylko jesteś jak na filmiku.


Brzmi złożenie, ale to strasznie prosta rzecz, zmienaisz jedne ustawienia, odpalasz steamVR, virtual desktop czy airlink i tyle

ErwinoRommelo

Fajne ale pamiętaj mordzia ze max 5 tagów na hejto, więcej niezadziała.

roadie

@ErwinoRommelo o kurde nie wiedziałem

Gagger

@roadie Chyba mało kto wie

zostanieszzasymilowany

@Gagger Do czego jest ten niemiecki link?

Gagger

@zostanieszzasymilowany Jaki niemiecki link?

Jedyny link tu to link do youtube i filmiku z mojej gry

Gagger

@zostanieszzasymilowany da faq?

Po otwarciu linku normalny YT jest, nie wiem skąd sie wziął niemiecki tam

zostanieszzasymilowany

@Gagger To ty wstawiłeś nie ja.

cec

@zostanieszzasymilowany to jest podgląd linku generowany automatycznie przez hejto ¯\_(ツ)_/¯

zostanieszzasymilowany

@cec Dzięki. Czyli Hejto to "ukryta" opcja niemiecka. Germanizują mnie

Zaloguj się aby komentować