Wymiana samochodów brzmi prosto.
Brzmi...
Kupienie.
Rejestracja.
Rejestracja w systemie korpo.
Ubezpieczenie.
Montaż łóżek.
Montaż webasto.
Pierdoly typu dodatkowe gniazda 12v, firanki.
Kompletowanie wyposażenia typu kable rozruchowe, walizka narzędziowa, łańcuchy itp.
Oklejenie samochodu w barwy korpo.
Wymiana opon.
Wymiana zamków.
Montaż uszek na plomby.
Obszycie kierownicy.
Podłoga antypoślizgowa na pace.
Obudowa ścian paki.
12h codziennie od zakupu i mam nadzieję w okolicach środy skończyć.
@Fishery a dlaczego wymiana zamków?
@Fishery właśnie, czemu wymiana zamków?
@cebulaZrosolu Wymóg korpo: muszą być atestowane zamki o zwiększonej odporności na włamania. W sumie nie wiem po co: od momentu zaplombowania do momentu rozplombowania samochody nie zatrzymują się ale korpo każe to sługa musi.
@Fishery takie korpo wymogi. Ja robię w IT i tak samo ilość ekstra bezpiekowego narzutu do wszystkiego co się robi jest zwyczajnie chora mimo, że jakby to wyciąć to robota tak samo byłaby zrobiona, tylko szybciej.
@cebulaZrosolu @FoxtrotLima najczęściej takie "bzdury" mają ślad w przeszłości, najczęściej jako spełnienie wymogów ubezpieczalni
@Hjuman Widziałem filmik gdzie otworzyli pakę busa w jakieś 20 sekund. Podeszło dwóch typów, jeden przyłożył szablon a drugi wiertarką akumulatorową wywiercił jedną dziurę. Bus był otwarty.
Pamiętaj jeszcze że musi być wyposażony barek i najlepiej żeby szyba od kierowcy była odpowiednio zakrzywiona żeby pokazywany środkowy palec był większy.
Zaloguj się aby komentować