Allegro - dlaczego masz mnie w dupie?

Allegro - dlaczego masz mnie w dupie?

hejto.pl
Liczę na pierwszy w historii #hejtoefekt , może i na portalu z rogalami więcej bym ugrał, ale po co tam wchodzić.

Kupiłem na allegro zegarek Garmin Vivoactive 5, wtedy była fajna cena - 1138zł. W międzyczasie zobaczyłem, że na amazonie jest ten sam zegarek w cenie 1019,37zł. Niemniej chciałem mieć go z polskiego sklepu, więc pomyślałem, że przeboleję te 100zł.



Jednakże w opisie aukcji był baner od allegro - GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY. Zachęcony, zgłosiłem do allegro, że znalazłem sklep, gdzie jest taniej, Amazon jest na liście sklepów, które biorą udział w akcji. Nie mam zrzutu ekranu ze stroną amazonu, ale pepper potwierdza, że była taka promocja. Po zgłoszeniu, trzeba czekać jednak 30 dni po zakończeniu aukcji, by przyznali zwrot w formie kuponu. Zatem uzbroiłem się w cierpliwość.


W sierpniu spostrzegłem, że aukcja została zakończona, szczęśliwy zaczynam myśleć na co przepierdzielę 100zł. Po czym okazało się, że nawet 150zł, bo różnica zaokrąglana jest do 50zł w górę! Kuponu ni widu, ni słychu. Napisałem więc do supportu allegro przez oficjalny kanał komunikacji, kiedy mogę się spodziewać kuponu. Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi.

Wpadłem więc na pomysł dyskusji, bo jest to forma komunikacji, która działa i w której można liczyć na wsparcie allegro. Allegro zarzeka się, że wysłało do mnie maila z informacją o kuponie, niemniej ja takiej wiadomości nigdy nie dostałem. Poprosiłem o ponowne przesłanie tego maila - prośba została zignorowana. Po zakończeniu dyskusji, ponownie spróbowałem kontaktu z allegro poprzez formularz kontaktowy - jak można się domyślić, odpowiedzi nie dostałem.



Wniosek na dzień dzisiejszy jest taki, jak jest taniej, trzeba brać tam gdzie jest taniej. W żadne Gwarancje najniższej ceny się nie ma co bawić.

Komentarze (18)

slawek-borowy

W podsumowaniu stawiasz w sumie oczywisty fakt, ale to chyba każdy musi własnym doświadczeniem życiowym najpierw stwierdzić.

Tak działa cały współczesny świat - kto komu jest winien, ten stoi na wygranej pozycji. No, chyba że jest dużo słabszy (np. obywatel vs państwo), to wtedy nie

Cybulion

Gmail - in:anywhere allegro , gmail ma takie cos w sobie ze wyrzuca wazne maile do kosza.

twombolt

@Cybulion Nie mam akurat allegro podpiętego do gmaila, ale po 30 dniach i tak wiadomości z kosza gmail usuwa.

Navane

@twombolt robisz tą dyskusją naprawdę duży problem sprzedającemu, a z tego co piszesz to nie jest w żaden sposób jego wina. Jak ma status super sprzedawcy to nie może mieć 2 nierozwiązanych dyskusji w miesiącu, a Ty już mu zabrałeś połowę. Przez to straci status supersprzedawcy.

twombolt

@Navane Allegro oznaczyło dyskusję jako wyjaśnioną. Zdaję sobie sprawę, że dyskusja nie jest dobrym miejscem, by wyjaśnić mój problem, ale tylko w taki sposób nie zostałem zignorowany przez allegro.

Navane

Tylko, że to jest problem typu cebula motzno. To nie jest problem ze sprzętem czy nieuczciwym sprzedawcą dlatego mi się to nie podoba. Swoją drogą zrzut z peppera to żaden dowód bo mogło być używane, uszkodzone, etc.

walus002

@Navane to jest problem Cebula allegro które mając milionowe albo i miliardowe obroty robi promocje i nie potrafi dotrzymać warunków które sami stworzyli.

Navane

@walus002 prowadziłem sprzedaż w firmie na Allegro, wiesz jak to działa w ogóle?


To jest problem allegro ale egzekwowanie tego kosztem sprzedawcy (tu dyskusja niby oznaczona jako rozwiązana, ale dyskutujemy już jak rozumiem ogólnie)

Navane

@walus002 i ja rozumiem, że trzeba takie akcje/oszustwa firm piętnować bo sam to robię. I wykłocam się mimo sprzeciwu żony. Bo ona nie rozumie, że firmy wykorzystują ten element psychologiczny i ludzie przy kasie się nie będą wykłócać bo kolejka za nimi. A na to liczą choćby biedronki jawnie ruchają klientow w dupe. Skoro 1 na 10 sie będzie kłócił

monke

@twombolt na czym masz maila? Bo to może wcale nie jest problem po stronie allegro?

twombolt

@monke napisałem do providera czy w logach zapisał się ślad maila, dzięki za podsunięcie pomysłu

BoTak

Zgłoś Allegro do urzędu ochrony konsumenta to chyba jedyna sensowna opcja, jaka ci została.

filippo.p-k

@BoTak to , albo wcześniej napisz do allegro, ze ich zgłosisz do Uokik - takie coś często działa, bo będą wiedzieli, że to już nie z Tobą, a z urzędem będą rozmawiać.

Inna rzecz, jak wspomniał @Navane - screen z peppera, to nie dowód

Tak czy inaczej, powodzenia

PanNiepoprawny

Spodziewałeś się czegoś po allegro?

jaczyliktoo

@twombolt jakbyś poświęcił ten czas i zaangażowanie na jakąś pracę, fo miałbyś już iloczyn tych 150 pln w kieszeni

Miedzyzdroje2005

@twombolt rok temu zrobili promke na iPhone. Wszystko ok, towar dodany do koszyka, a w momencie płacenia zamówienie samo się anulowało

sebie_juki

@twombolt swojego czasu w jakiejś takiej ciągnącej się sprawie przyatakowałem na twitterze @Allegro_Group i nawet odpowiedzieli i wyrażali gotowość zbadania sprawy (ale równolegle w normalnym kanale sprawa dobiegła końca)

paliwoda

Weź sobie ode mnie z portfela tą różnicę i nie marnuj czasu na pisanie takich wysrywów. Nisko się cenisz. Z fartem

Zaloguj się aby komentować