Błotniki zamontowane?
Dziś w tym bagnie bez błotników to raczej nie ciekawie. SKS speedrocker robią robotę.
@mart cena patrzę około 180zł, bo ostatnio ruszyłem w lasy i tak się w błota powwalałem że stwierdziłem że koniecznie błotnik muszę kupić
No nie tanie, ale do gravela podobno nie ma lepszych. Nie mam im nic do zarzucenia. Naprawdę robią robotę, i nic a nic się nie telepie.
@mart a jak montaż? Bo czytam po opiniach i narzekają że skomplikowane?
Pierwszy montaż max 1 godzinna czasu i to jeszcze jak trzeba skracać te wsporniki. Potem montaż lub demontaż to max 5 minut.
@Gruby do mnie właśnie przyszły SKS Bluemels Style w miejsce Curana C-Lite które też mogę polecić, ino rozwaliłem na kamieniach przedni i mnie wkurza taki wygięty. Jak cię interesują kwestie montażu to mogę opisać co i jak jak już je włożę.
@wonsz byłbym wdzięczny
@Gruby chciałem w pierwszej chwili robić osobną dyskusję ale po chwili doszło do mnie że nie ma za bardzo o czym - fakt jestem po trzech godzinach walki i jeszcze druty trzeba podocinać ale przy okazji błotników robiłem serwis więc ciężko czas liczyć, a jeśli nie masz dwóch lewych rąk i umiesz najpierw ze zrozumieniem przeczytać instrukcję a z całości zawartości opakowania wyciągnąć jako takie wnioski co z czym i dlaczego, to po prostu metodyczne parcie naprzód. Jedna jedyna rzecz co mi napsuła krwi to te jebane trójniki ze zdjęcia - szkoda że nie wiedziałem żeby się za nie zabrać na spokojnie w domu, przy świetle i na jakieś tacce. Generalnie wykonanie mega spoko i tu jest pies pogrzebany - żeby osadzone w gniazdach nakrętki nie wypadały są nadlewki plastiku i trzeba te nakrętki w gniazda wbić (stąd kombinerki na zdjęciu, palcami ni chuja). Ile razy ich szukałem po zakurzonej piwnicy ciężko zliczyć, a zaczynałem od próby ich montażu na wiszącym rowerze...no nie. Trzeba na spokojnie wbić te nakrętki w gniazda, dociągnąć z drugiej strony śrubą na maksa i rozkręcić do montażu.
@Gruby przedni błotnik długi skurwol, dlatego je kupiłem.
@Gruby na sam koniec wyszło że mogę zamienić jeden przedni drut z tylnym (krótszy z dłuższym, profil gięcia bardzo podobny jeśli nie ten sam) i docinać tylko jeden przedni drut, ale to już kiedy indziej.
Opona to Conti Double Fighter III 35C jeśli ktoś potrzebuje na oko określać co się pod błotnik (SKS Bluemels Style 46) zmieści.
A spinka do łańcucha XMC X10 poszła się kochać po ponad 2kkm (3 łańcuchy po 700km, próba założenia pierwszego łańcucha na drugą iterację)
Zaloguj się aby komentować