Zdjęcie w tle
zeglarstwo

Społeczność

zeglarstwo

25

Wilki morskie i szuwarowe, piraci, admirały, skiperzy, przemytnicy i lafiryndy jachtowe łączmy sie

#zeglarstwo #esp32
Here is a list of Displays and Instruments I implemented for it:
Autopilot / PyPilot Remote Control Screen
IMU (compass and attitude)
Engine RPM, oil temp display
Batteries Status, etc Display
Wind Display (Ground/(True?)/Apparent)
Drift and set, speed through water (knot meter)
Depth Display
Victron Data Display
Rudder Position, Rate of Turn Display
Heel (Clinometer) and Pitch
GPS Location, speed, heading (true/mag)
Compass Display (True/Magnetic), Magnetic Variation for the location
Clock Display
Trip data display, VMG ()
Local Sunset/Sunrise
Tanks levels display
Boat Design parameters
Smart Discovery of available services using mDNS and other ways
Brightness, screen orientation settings
WiFi set up, password on screen keyboard
Data providers IP addresses editors
Connections statuses
Reboot, reset, power off 
The code is here:
https://github.com/bareboat-necessities/bbn-m5stack-tough
SUQ-MADIQ userbar

Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
#zeglarstwo #bezpieczenstwonamorzu
Nasuwa się pytanie dlaczego armatora nie oskarżyli - poza kwestiami organizacyjnymi i ubiorem, jedną z zasadniczych przyczyn "mechanicznych" tragedii było wypadnięcie miecza podczas wywrotki (z mieczem D24 powinna wstać po odjęciu siły, która ją położyła) 
cytat z raportu:
"brak miecza szybrowego oraz brak przetyczki zabezpieczającej przed wypadnięciem. Brak prawidłowego zabezpieczenia (pełnego wsunięcia przetyczki we wszystkie otwory gniazda blokady miecza) był bezpośrednią przyczyną utraty, wysunięcia się miecza ze skrzyni mieczowej. Dokonane oględziny na bliźniaczych jachtach na wodzie w celu ustalenia możliwych przyczyn utraty miecza wykazały, że na dwóch jednostkach przetyczka nie była włożona (wsunięta) we wszystkie otwory gniazd blokowania balastu z powodu ich nieliniowego ustawienia (wygięcia). Kilka wkrętów mocujących gniazda balastu nie było nierdzewnych oraz odbiegało od standardu wymaganego do jego zamocowania. W kolejnych dwóch jednostkach przetyczka była nieruchoma ze śladami wbijania"
https://radiogdansk.pl/wiadomosci/region/trojmiasto/2023/05/10/tylko-u-nas-umorzono-sledztwo-ws-tragicznego-wypadku-jachtu-delphia-24-sprawca-zmarl/
SUQ-MADIQ userbar
#zeglarstwo #heheszki #bekazszurow
SUQ-MADIQ userbar
0cf64405-0198-42e1-bfdb-026ab058a488
pastowany_tapir

@SUQ-MADIQ wszystko się zgadza:

-zielona linia odpowiada za podróżowanie ekologiczne, ze znikomym śladem węglowym, bez wpływu na liczne ławice troci

-czerwona linia odpowiada za podróżowanie brudne, skażone CO2, kerozyno lub mazuteł, liczne ławice troci kaszlą

miles oznacza kamienie milowe, zielone, ekologiczne dyrektywy. Im więcej kamieni tym surowsze represje

Mario_Puzon

@SUQ-MADIQ @pastowany_tapir


A to czasem nie jest #stepujacybudowlaniec

ivanar

zrozumienie ze mapa plaska nie jest prawdziwa przez to ze jest rzucona na plasko jest wyzwaniem dla wiekszosci ludzi. nauczyli sie patrzec na plaska mape i widza plaske mape zawsze

anonekzforczana

@SUQ-MADIQ Absolutnie nie rozumiem tego mema, ktoś wyjaśni ? Przyszedł jakiś rozkaz żeby postawić płaskoziemskiego hohoła ?

jotoslaw

@anonekzforczana co chcesz od Ukraińca?

anonekzforczana

@jotoslaw

co chcesz od Ukraińca?


Przeprosin za Wołyń i likwidacji kultu bandery na ukrainie.

Aha i jeszcze mógłby się pośpieszyć z tym prawkiem i blahami.

Zaloguj się aby komentować

Kto potrafi nazwać te wszystkie żagle?
Na zdjęciu S/Y Windward Passage podczas Sydney-Hobart 1975.
"Postawienie tego wszystkiego zajmowało mnóstwo czasu, a jeszcze więcej zajmowało strymowanie tego do pracy !!!" - wspomina w albumie "Across five decades, photographing the Sydney-Hobart yacht race" autor zdjęcia, Richard Bennett.
Wyobrażacie sobie że ten jacht potrafił osiągnąć w takiej konfiguracji 23 węzły? W 1975 roku!
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0BBKLjTJijQYQJcuFWkJEgCGNQv8XBNP77Sf4mH9MUG8JnqJU1xD6aMLRf1bcmM2xl&id=100064718649184
foto: Richard Bennett
SUQ-MADIQ userbar
0436ebc7-6910-48f0-91cf-f7135caafd79
Nemrod

Maciek, Katarzyna, Michalina i Tomek.

alicja_po_zlej_stronie_lustra

Szczelam: grot, fok, genua i spinaker

jiim

@alicja_po_zlej_stronie_lustra genuę stosuje się zamiast foka


@SUQ-MADIQ Ja bym strzelał: spinaker, grot, latacz, bezan.

WolandWspanialy

@SUQ-MADIQ


Kapitan: Do zwrotu przez rufę !

Załoga: Pi....ę nie robię...

Zaloguj się aby komentować