Społeczność
Best of YouTube
Najlepsze filmiki znalezione na yt
Swoją drogą, ciekawy jestem czy kiedykolwiek Piotrek siedział w jakichś archiwach nad starymi dokumentami itd, no bo nigdy się tym nie chwalił, nigdy nie mowil bylem tu i tam, widzialem autentyczny dokument tego i tego, a przecież wiemy jak nasz milusiński lubi się przechwalać i jak jest łasy na atencję oraz pochwały
#napierala
@swad nieironicznie mówiąc ron dżeremy naprawdę wydaje mi się spoko gościem co ma poukładane w głowie. Po co on się z tym doktorkiem zadaje? Może zdawał u jego matuli i mu powiedziała, że da mu zaliczenie ale musi się opiekować jej autystycznym synem i czasem z nim spędzić czas i po jakimś czasie zażarło xD
@borysiak Pablo, to polityk PO. Mam swoją teorię baby z brodą. Ktoś plakaty musi wieszać, spotkania trzeba robić, a kto jest zawsze dostępny i pogada na dowolny temat? Każdy właściciel cyrku jak Pablo musi mieć swoją babę z brodą jak Pietras.
@swad no tak jak pisalem na wykopie czeczetkowicz vibes. Miejmy nadzieje ze pablo tu tez nas bedzie nawiedzał
Zaloguj się aby komentować
#przegryw #p0lka #mokebe #zwiazki #tinder
https://www.youtube.com/watch?v=9Z2IuPSiNGY
@glejto 2 lata temu ostatni film
CIEKAWE, KURWA, CZEMU?????????
Zaloguj się aby komentować
Zostań Patronem Hejto i tylko dla Patronów
- Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
- Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
- Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
- Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Człowieku, gdyby nie matka na uam, byłbyś bezrobotnym magistrem historii
#napierala
@Menda Tak, ale oprócz tej historii, to tam parę uczelni zagranicznych było w między czasie. Między innymi prawo.
Pietras z kolei zagranicą zachowywał się tak: https://www.youtube.com/shorts/FLpFVlU61Z8
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
https://m.youtube.com/watch?v=L9Sx-adKglM
#napierala
@Czokobons Szanuję go za "Nerda od czołgów".
Zaloguj się aby komentować
@JesteDiplodokie i jeszcze zrobil w koncu prawo jazdy kategorii C!
Zaloguj się aby komentować
@Kruk98 jablonowski wcale by mnie nie zdziwil. Piotruś potrzebuje atencji, przyjmuje zaproszenia od każdego
@zgr1 Czekam na ekranizacje Netflixa. Niech gra go czarna kobieta pochodzenia wschodniego. Andromeda ma tu konto? xD
Zaloguj się aby komentować
https://www.youtube.com/watch?v=0L65zj42kp8
Zaloguj się aby komentować
https://youtube.com/watch?v=QFk5u8_NMqg
Zaloguj się aby komentować
https://www.youtube.com/watch?v=8t7BYeY1uwU
Zaloguj się aby komentować
jak ktoś znalazł kasetę VHS z polskim serialem Dexterewicz z 1983 roku
W komentarzu oryginalne intro amerykańskie, dla tych co nie oglądali Dextera
Btw dalej używam taki młynek do kawy z Niewiadowa, on jest nieśmiertelny xD
https://www.youtube.com/watch?v=juxi4NyF6wE
https://www.youtube.com/watch?v=_VEbNNjuDHk
Zaloguj się aby komentować
To zależy...
Polecam obejrzeć filmik jednego z moich ulubionych dostawców kontentu dla YouTube, Petera, który prowadzi kanał Mentour Pilot.
https://www.youtube.com/channel/UCwpHKudUkP5tNgmMdexB3ow
Peter jest licencjonowanym pilotem i instruktorem szkolącym pilotów. Na swoim kanale porusza szeroko pojęte aspekty awiacji. Analizuje przypadki i zdarzenia lotnicze.
W filmie o którym wspominałem na początku, zaprasza innego youtubera (Toma Scotta - btw też polecam jego kanał) aby spróbował wylądować B737MAX oczywiście siedząc za sterami w symulatorze.
https://www.youtube.com/watch?v=YaOvtL6qYpc
@stoopido Fajny kanał...
@stoopido
Nie, obejrzalem dopiero teraz. Widzialem dziesiatki takich filmów i już powodują lekki cringe u mnie wiec unikam.
Założę się o każde pieniądze, że byś to wszystko ogarnął sam. To tylko kwestia umiejętnego wytłumaczenia co i jak nacisnąć. Umiejetnie wystarczy poprowadzic za rękę i to wszystko.
Zacznijmy od tego, że nie da sie dostroić do częstotliwości ILSa i zwyczajnie wykonać autolandu tak jak zrobił to Tom.
Musial mu ktos procedure podejscie wklepać w FMC, a on sie tylko do niej dostroił. Wiec to trochę oszustwo maciupkie było, albo skrajne pójście na skróty byle odcinek się udał obu panom.
Samoloty pasażerskie są teraz w pełni fly-by-wire. Nastawione na minimalizowanie czynnika ludzkiego. Są procedury w liniach lotniczych wręcz zabraniające manualnego latania np Emirates skrajnie wymusza latanie jak w grze komputerowej i jest wytwórnią operatorów samolotów, nie pilotów.
Wszystko chodzi o pieniadze.
Np gdy "pilot" A380 lub jakiegoś innego samolotu pasażerskiego przekracza ustalone przez producenta i linie lotniczą roznego rodzaju maksima i minima to taki samolot natychmiast jest uziemiany do pełnego przegladu technicznego czyli nie lata czyli nie zarabia, a to nie jest tania sprawa. Za duze ryzyko. Tu nie ma, że sorry, było wilgotno, czas reakcji silnika się wydluzył i zszedłeś 3 metry ponizej minimalnej dopuszczalnej wysokosci.
Full maintenance just in case bo nikt potem odszkodowań płacić zmarłym w katastrofie lotniczej nie bedzie. Lepiej zapłacić za dolot i przeglad £30k niz potem 3 miliardy bo kurde tak wyszło niestety.
Kazdy samolot pasażerski jest nadzorowany podczas lotu przez producenta i/lub operatora.
Każda najmniejsza anomalia wychwytywana jest w nanosekunde i zdalnie raportowana.
Jest taki kanał polskiego pilota na yt. Taki sympatyczny grubasek kpt. Dariusz Kulik, ale nie pamietam nazwy kanału. Popularny w PL dosyć. Wielokrotnie mówił tam, że z powodów finansowych i bezpieczenstwa odchodzi się od manualnego latania coraz częściej oraz, że teraz nie trzeba juz umieć latać tylko obslugiwac komputer i niestety lub stety taka jest obecnie rzeczywistosc.*
Jako ciekawoste napisze Ci, że pilot malego samolotu Cessna poleci Arbuzem, ale pilot Arbuza juz bedzie miał problemy aby polecieć Cessną.*
*Kpt. Dariusz Kulik
Cytat z pana Kapitana :
"Ważne jest, aby jak najwięcej ludzi zasiadających w kokpitach było faktycznie pilotami, a nie operatorami – mówi w kontekście coraz większego zautomatyzowania podróży samolotami"
A szeptem powiem, ze mialem wątpliwą przyjemność robic staż w Boeing Defence UK
gdzie zbieraliśmy telemetrie z Ryanairowskich B738 i zawsze najwiekszą stratą pieniędzy był czynnik ludzki. Nie zlicze ile razy Rayanowe Benki lecialy setki i nawet tysiac kilometrów na przegląd do bazy w Stansted przez naprawde drobne pierdoły.
Chcesz latać bezpiecznie to bez minimalizacji ludzkich błędów się nie da.
@karol-zieba
Poruszasz wiele ciekawych kwestii i pod wieloma z nich podpisuję się rękami i nogami.
Na kanale Petera większość z nich była też poruszana.
Ale wciąż uważam że w kwestii lądowania nie masz racji.
Chyba nie bierzesz pod uwagę "czynnika" ludzkiego i presji czasu. W tak stresowej sytuacji nie założył bym się o "funt kłaków", że mi się to uda.
Dodam tylko mały kontrargument w sprawie automatyzacji.
Było wiele wypadków i sytuacji niebezpiecznych bo piloci zaufali automatycznym systemom.
Czasami wynikało to z ich braku umiejętności ale niestety także z winy producenta, który nie dostarczył wystarczająco dobrych instrukcji i nie uwypuklił niektórych rzeczy na szkoleniach.
Więc każdy medal ma dwie strony i dobry pilot za sterami to konieczność.
Zaloguj się aby komentować
Następne części w komentarzach.
https://youtu.be/bSJq5P4SjPg
@Opornik OK BOOMER.
Jeśli chodzi o tą samą tematykę to polecam również: https://youtube.com/@GIFGAS
@k-w Jak się zoomer wyszaleje to boomer nie będzie zrzędził
Jak sobie przypomnę niektóre rzeczy które wyprawiałem za młodu to mnie ciarki biorą.
Zaloguj się aby komentować
https://www.youtube.com/watch?v=QS9HXBFCe1o
Link do playlist:
https://www.youtube.com/channel/UCpd0n9H-HdK4GplD5RGvIDg/playlists
(z lewej shorty, w środku troszkę dłuższe, z prawej animacje które stworzył do piosenek)
Super. Dzięki.
Zaloguj się aby komentować