Zdjęcie w tle
Best of YouTube

Społeczność

Best of YouTube

170

Najlepsze filmiki znalezione na yt

Na dzisiejszym live z Piękosiem doktore niedogotowany stwierdził, że gdyby byla lustracja, w wyniku której nie byłoby tych "starych pierdzieli profesorów" to dzisiaj to on byłby tym profesorem xD
Swoją drogą, ciekawy jestem czy kiedykolwiek Piotrek siedział w jakichś archiwach nad starymi dokumentami itd, no bo nigdy się tym nie chwalił, nigdy nie mowil bylem tu i tam, widzialem autentyczny dokument tego i tego, a przecież wiemy jak nasz milusiński lubi się przechwalać i jak jest łasy na atencję oraz pochwały
#napierala
borysiak

@swad nieironicznie mówiąc ron dżeremy naprawdę wydaje mi się spoko gościem co ma poukładane w głowie. Po co on się z tym doktorkiem zadaje? Może zdawał u jego matuli i mu powiedziała, że da mu zaliczenie ale musi się opiekować jej autystycznym synem i czasem z nim spędzić czas i po jakimś czasie zażarło xD

swad

@borysiak Pablo, to polityk PO. Mam swoją teorię baby z brodą. Ktoś plakaty musi wieszać, spotkania trzeba robić, a kto jest zawsze dostępny i pogada na dowolny temat? Każdy właściciel cyrku jak Pablo musi mieć swoją babę z brodą jak Pietras.

borysiak

@swad no tak jak pisalem na wykopie czeczetkowicz vibes. Miejmy nadzieje ze pablo tu tez nas bedzie nawiedzał

Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
Napierała właśnie powiedział, że gdyby nie komuchy na uczelni to byłby profesorem xddddddd
Człowieku, gdyby nie matka na uam, byłbyś bezrobotnym magistrem historii
#napierala
swad

@Menda Tak, ale oprócz tej historii, to tam parę uczelni zagranicznych było w między czasie. Między innymi prawo.


Pietras z kolei zagranicą zachowywał się tak: https://www.youtube.com/shorts/FLpFVlU61Z8

2fa33101-40ff-42fd-b57a-4ca601d4f4b0

Zaloguj się aby komentować

Odklejka postępuje coraz mocniej xD
#napierala
512f93ed-1b61-4564-a670-27953f53e6fb
zgr1

@Kruk98 jablonowski wcale by mnie nie zdziwil. Piotruś potrzebuje atencji, przyjmuje zaproszenia od każdego

swad

@zgr1 Czekam na ekranizacje Netflixa. Niech gra go czarna kobieta pochodzenia wschodniego. Andromeda ma tu konto? xD

Zaloguj się aby komentować

Apropo wpisów @BAJDO z serii #analoghorror, przypomniało mi się,
jak ktoś znalazł kasetę VHS z polskim serialem Dexterewicz z 1983 roku
W komentarzu oryginalne intro amerykańskie, dla tych co nie oglądali Dextera
Btw dalej używam taki młynek do kawy z Niewiadowa, on jest nieśmiertelny xD
https://www.youtube.com/watch?v=juxi4NyF6wE
Czy "normalny" człowiek może wylądować samolotem pasażerskim?
To zależy...
Polecam obejrzeć filmik jednego z moich ulubionych dostawców kontentu dla YouTube, Petera, który prowadzi kanał Mentour Pilot.
https://www.youtube.com/channel/UCwpHKudUkP5tNgmMdexB3ow
Peter jest licencjonowanym pilotem i instruktorem szkolącym pilotów. Na swoim kanale porusza szeroko pojęte aspekty awiacji. Analizuje przypadki i zdarzenia lotnicze.
W filmie o którym wspominałem na początku, zaprasza innego youtubera (Toma Scotta - btw też polecam jego kanał) aby spróbował wylądować B737MAX oczywiście siedząc za sterami w symulatorze.
https://www.youtube.com/watch?v=YaOvtL6qYpc
46781217-2c05-4cf3-bda1-566ac6b1e86f
Wolvi666

@stoopido Fajny kanał...

karol-zieba

@stoopido

Nie, obejrzalem dopiero teraz. Widzialem dziesiatki takich filmów i już powodują lekki cringe u mnie wiec unikam.


Założę się o każde pieniądze, że byś to wszystko ogarnął sam. To tylko kwestia umiejętnego wytłumaczenia co i jak nacisnąć. Umiejetnie wystarczy poprowadzic za rękę i to wszystko.


Zacznijmy od tego, że nie da sie dostroić do częstotliwości ILSa i zwyczajnie wykonać autolandu tak jak zrobił to Tom.

Musial mu ktos procedure podejscie wklepać w FMC, a on sie tylko do niej dostroił. Wiec to trochę oszustwo maciupkie było, albo skrajne pójście na skróty byle odcinek się udał obu panom.


Samoloty pasażerskie są teraz w pełni fly-by-wire. Nastawione na minimalizowanie czynnika ludzkiego. Są procedury w liniach lotniczych wręcz zabraniające manualnego latania np Emirates skrajnie wymusza latanie jak w grze komputerowej i jest wytwórnią operatorów samolotów, nie pilotów.


Wszystko chodzi o pieniadze.

Np gdy "pilot" A380 lub jakiegoś innego samolotu pasażerskiego przekracza ustalone przez producenta i linie lotniczą roznego rodzaju maksima i minima to taki samolot natychmiast jest uziemiany do pełnego przegladu technicznego czyli nie lata czyli nie zarabia, a to nie jest tania sprawa. Za duze ryzyko. Tu nie ma, że sorry, było wilgotno, czas reakcji silnika się wydluzył i zszedłeś 3 metry ponizej minimalnej dopuszczalnej wysokosci.

Full maintenance just in case bo nikt potem odszkodowań płacić zmarłym w katastrofie lotniczej nie bedzie. Lepiej zapłacić za dolot i przeglad £30k niz potem 3 miliardy bo kurde tak wyszło niestety.


Kazdy samolot pasażerski jest nadzorowany podczas lotu przez producenta i/lub operatora.

Każda najmniejsza anomalia wychwytywana jest w nanosekunde i zdalnie raportowana.


Jest taki kanał polskiego pilota na yt. Taki sympatyczny grubasek kpt. Dariusz Kulik, ale nie pamietam nazwy kanału. Popularny w PL dosyć. Wielokrotnie mówił tam, że z powodów finansowych i bezpieczenstwa odchodzi się od manualnego latania coraz częściej oraz, że teraz nie trzeba juz umieć latać tylko obslugiwac komputer i niestety lub stety taka jest obecnie rzeczywistosc.*

Jako ciekawoste napisze Ci, że pilot malego samolotu Cessna poleci Arbuzem, ale pilot Arbuza juz bedzie miał problemy aby polecieć Cessną.*

*Kpt. Dariusz Kulik


Cytat z pana Kapitana :

"Ważne jest, aby jak najwięcej ludzi zasiadających w kokpitach było faktycznie pilotami, a nie operatorami – mówi w kontekście coraz większego zautomatyzowania podróży samolotami"


A szeptem powiem, ze mialem wątpliwą przyjemność robic staż w Boeing Defence UK

gdzie zbieraliśmy telemetrie z Ryanairowskich B738 i zawsze najwiekszą stratą pieniędzy był czynnik ludzki. Nie zlicze ile razy Rayanowe Benki lecialy setki i nawet tysiac kilometrów na przegląd do bazy w Stansted przez naprawde drobne pierdoły.


Chcesz latać bezpiecznie to bez minimalizacji ludzkich błędów się nie da.

stoopido

@karol-zieba


Poruszasz wiele ciekawych kwestii i pod wieloma z nich podpisuję się rękami i nogami.

Na kanale Petera większość z nich była też poruszana.


Ale wciąż uważam że w kwestii lądowania nie masz racji.

Chyba nie bierzesz pod uwagę "czynnika" ludzkiego i presji czasu. W tak stresowej sytuacji nie założył bym się o "funt kłaków", że mi się to uda.


Dodam tylko mały kontrargument w sprawie automatyzacji.

Było wiele wypadków i sytuacji niebezpiecznych bo piloci zaufali automatycznym systemom.

Czasami wynikało to z ich braku umiejętności ale niestety także z winy producenta, który nie dostarczył wystarczająco dobrych instrukcji i nie uwypuklił niektórych rzeczy na szkoleniach.


Więc każdy medal ma dwie strony i dobry pilot za sterami to konieczność.

Zaloguj się aby komentować

Podróże pociągiem towarowym w Serbii cz. 1 (kanał shiey) [ENG] - turystyka miejska/urbex
Następne części w komentarzach.
https://youtu.be/bSJq5P4SjPg
k-w

@Opornik OK BOOMER.

Dudek

Jeśli chodzi o tą samą tematykę to polecam również: https://youtube.com/@GIFGAS

Opornik

@k-w Jak się zoomer wyszaleje to boomer nie będzie zrzędził

Jak sobie przypomnę niektóre rzeczy które wyprawiałem za młodu to mnie ciarki biorą.

Zaloguj się aby komentować