Zaskakujacy efekt wdrożenia kiosków samobsługowych w McDonald's
CNNW jednej z najwcześniejszych wzmianek o kioskach w fast-foodach z 1999 roku, nieistniejąca już publikacja branżowa Business Information stwierdziła, że McDonald's pracuje nad "opracowaniem elektronicznego systemu przyjmowania zamówień, który może ostatecznie zastąpić niektóre z jego ludzkich odpowiedników".
Zamiast tego kioski z ekranami dotykowymi dodały dodatkowej pracy personelowi kuchennemu i skłoniły klientów do zamawiania większej ilości jedzenia niż przy kasie. Kioski pokazują niezamierzone konsekwencje wdrożenia technologii w fast-foodach i handlu detalicznym, w tym w kasach samoobsługowych. Sieci eksperymentują teraz ze sztuczną inteligencją na pasach drive-thru, a doświadczenie z kioskami jest dla nich cenną lekcją.
#handel #gospodarka #fastfood #selfservice #mcdonalds #samoobsluga #english #technologia #wiadomosciswiat