coś zrobił ?
@SuperSzturmowiec otworzył maskę
@SuperSzturmowiec ja? Nic to gruz uznał, że złapie temperatury xd
@Airbag tak łatwo to nie ma. Co popsułeś?
@moll zagotował się xd, z tego co widzę, to wentylator się nie kręci
@Airbag to na złom
@Airbag a było wymienić chomiki przed wyruszeniem w drogę xD
@SuperSzturmowiec no chyba jedynie
@Airbag To ten cienias co go z serwisu dopiero co odebrałeś?!
@Yes_Man ten sam
@Airbag co się temu seicento zepsuło?
@aarahon zagotował się
@Airbag Oby Ci UPG nie wywaliło ಠ_ಠ
@Airbag UPS miałem to samo w weekend, auto gorace jak poliki księdza w przedszkolu, a ja się dziwię czemu wentylator się nie kręci jeszcze przez chwilę po wyłączeniu silnika. A potem nie chciał odpalić.
@Airbag szarpnij się raz na jakąś toyote w dobrym stanie to Ci taniej wyjdzie niż ciągłe naprawy.
Mialem takiego szerszenia. Pewnie uszczelka pod glowica wyjechala.
Fajny silnik, tani w naprawie, a jak sciagniesz kaganiec z ECU to wkreca sie nawet do 7500rpm XD
@Airbag jechałeś za mną? 😄
@lagun niestety nie, mój ma pomarańczowe kierunki
@Airbag znam się trochę na mechanice i stwierdzam, że jest to silnik pojazdu dwuśladowego.
@Airbag Czujnik temperatury z boku chłodnicy nie włączył wentylatora - albo sam czujnik padł, albo wentylator. Roboty na kilka godzin, bo trzeba spuścić całą żuburę z układu chłodzenia, a potem zalać nową i odpowietrzać na pracującym silniku. Uszczelka pod głowicą nie pada tak od razu i nie będzie się od tego przegrzewał tak, żebyś nie zauważył wcześniej szarpania obrotów. Najprościej sprawdzić działanie wentylatora wypinając wtyczkę czujnika i mostkując ją kawałkiem przewodu.
Miałem taki model kilka lat, tyle że z silnikiem 1.1, a nie 900 jak tutaj. Co chwilę coś do naprawy było, tyle dobrego, że średnia cena części zamiennej wynosiła 35 zł.
Umieszczenie chłodnicy jest bardzo nieszczęśliwe - na dole wstydliwie upchana w zderzak ze zbyt małymi otworami. Coś ty se myślał Luigi?
Zaloguj się aby komentować