Ustawianie pływaka w komorze jest proste lecz, jeśli dobrze rozumiem, ktoś mógł wywalić ten gaźnik właśnie z tego powodu. Między krawędzią suwmiarki a środkiem zaokrąglonej krawędzi pływaka ma być 1,0 - 1,5 mm. Nie mierzyłem, na oko jest > 5 mm.
Poza tym wszystkie części szczotkuję mosiężną mini-szczotka żeby pozbyć się utlenionego aluminium w postaci kropek. Złożyłem tłoczek wchodzący w gardziel. Propos gardzieli to usunąłem wystajace resztki nadlewów po obróbce.
Dużo dalej nie mogę pójść, muszę zamówić oringi pokrywy komory pływakowej, uszczelniacze osi przepustnicy (albo sam wydrukuję
Edit: złożyłem na tyle żeby części nie leżały luzem. Z zauważonych problemów tłoczek opada o ok. 0,5 - 1,5 sekundy zbyt szybko. Musi zostać jak jest, nie będę zamawiał nowego tłoczka i korpusu.
#macmajster #prestizowygruz2 #mechanikasamochodowa #diy #zrobtosam
Podoba mi się, ładna czysta robota. A że nie idealnie- jeszcze przyjdzie czas
@DonRzoncy te części mają 41 lat
Podejrzewam, że nasi tam byli i próbowali regulować, a że nie wiedzieli jak to im się wygło nie w tę stronę i zamiast naprawić kupili drugi zestaw. Podobno frąse mekanik to bardziej wymieniacz, a jeszcze mają tę swoją dumę narodową, to pewnie oglądanie filmów po angielsku jest mocno be.
Znalazłem taki film z ustawiania wstępnego, gdzie gościu omawia chyba wszystko: https://www.youtube.com/watch?v=e15QlVLjJiU
Swoją drogą kanał wygląda na wartościowy.
Drukować będę z TPE. Czy jest odporny na ścieranie to nie wiem, ale na pewno jest elastyczny.
@macgajster I pięknie, oby tak dalej. Najważniejsze, że znalazłeś problem i wiesz jak go rozwiązać
Zaloguj się aby komentować