@Miedzyzdroje2005 sa kozackie, przeskok z turbokibla jest niesamowity. Te KM to chyba jakas wersja niskopodwoziowa do niskich peronów.
Jezdze pociagami bardzo czesto i chyba w mojej ocenie najlepiej pod wzgledem taboru wychodzi spolka 'koleje dolnośląskie' co nie wsiadam to prawie nowy pachnacy sklad. Na drugiej stronie - SKM trojmiasto czyli skupowane z calego kraju turbokible nawet nie ruszone w srodku. Dupa na plastiku bydziesz jezdził nad morzem, tak mowili i mowic beda.
Przeczytałem "Korei Mazowieckiej" i zastanawiam się co to za chińskie znaczki na fotelach. Czas wypić poranną kawę
a jak się prowadzi?
@Miedzyzdroje2005 będą przeznaczone na konkretne trasy czy będzie je można spotkać w większości województwa?
jeżdżę często trasą Nasielsk - Gdański i tam praktycznie w całości linia jest obslugiwana przez Elfy więc pewnie nie będzie szansy się przejechać nówką sztuką
@Miedzyzdroje2005 fajne zdjęcie btw
@seeksoul w czasie przeglądów p4 impulsów na przeglądzie były również elfy i EN57AKM więc na mniej uczęszczanych trasach nie rotowali ich. U nas jeździły turbokible i flirty (oprócz jednego bombardiera i czeremchy) a gdy filtry pojechały pełnić zastępstwo za impulsy i elfy to właśnie na naszej trasie pojawiły się elfy i impulsy zarówno przed p4 jak i po. Te którym brakowało kilometrów wyjeżdżały je blisko zakładu rewizyjnego a te które przeszły jazdy próbne jeździły tutaj oczekując na inne jednostki do jazd w trakcji wielokrotnej. Ciekawe czy jeszcze kiedyś weźmiemy je na przegląd p4, Newag chyba nie da nam drugi raz wziąć ich przeglądu.
@Cybulion bardzo fajne pociągi
@seeksoul one kupione zostały na trasę Warszawa-Grodzisk/Skierniewice/Żyrardów, ale minęło 5 lat od zakończenia dofinansowania i KM mogą mieszać tabor.
@seeksoul no nie bo to sa niskopodlogowe na niskie perony. W takiej ilawie z nich bys musial skakac jak koza
Zaloguj się aby komentować